מעת לעת, מתפרסמות בכלי התקשורת השונים כתבות על כך שהנתח האינטרנטי בעוגת הפרסום גדל. תהיתם למה? קיימים אפיקים רבים באמצעותם ניתן לפרסם ולשווק שירותים ומוצרים, אולם פרסום באינטרנט מתאפיין במספר יתרונות בולטים – אפשרות למדוד את יעילותו של כל מהלך בצורה מדוייקת ולהפיק יחס עלות תועלת טוב יותר, המסלול בו עובר לקוח פוטנציאלי מרגע החשיפה ועד לרגע הרכישה מסתכם בקליקים ספורים, יכולת לפנות לכל קהל, בכל מקום בעולם ובכל עת ועוד. בקטגוריה זו נביא בפניכם את קשת האפשרויות הקיימות בתחום הפרסום באינטרנט (על מגוון יתרונותיהן וחסרונותיהן), כלים לבניית קמפיין פרסום אפקטיבי באינטרנט ולמדידת ביצועיו של קמפיין הפרסום שלכם.