סדנאות קידום אתרים

צפייה בסרטונים בקורס SEO

בצפייה בסרטונים הבאים ידוע לי כי חלה עליי החובה לא להעתיק, לא לשכפל, לא להעביר את הסרטון ו/או הקוד, לא להוריד, לא לשתף או לעשות כל שימוש בסרטונים אלו מלבד צפייה אישית שלי שהוענקה בבלעדיות לבוגרי הקורס ב- AskPavel Academy. אנגורה מדיה שומרת לעצמה את הזכויות על פי כל דין.​

שיעור 2 חלק א' - איך לאפיין חווית משתמש שתדחוף את האתר בגוגל

שיעור 2 חלק ב' - איך לאפיין חווית משתמש שתדחוף את האתר בגוגל

שיעור 3 חלק א' - היכרות עם כלי מחקר שיגלו מה הלקוחות מחפשים

שיעור 3 חלק ב' - היכרות עם כלי מחקר שיגלו מה הלקוחות מחפשים

שיעור 4 חלק א' - המשך מחקר מילות מפתח ותרגול בכיתה

שיעור 4 חלק ב' - המשך מחקר מילות מפתח ותרגול בכיתה

שיעור 5 חלק א' - איך לבנות היררכייה שתעזור לגוגל להבין את האתר שלך

שיעור 5 חלק ב' - איך לבנות היררכייה שתעזור לגוגל להבין את האתר שלך

שיעור 6 חלק א' - איך מתאימים את האתר לביטויים שהלקוחות מחפשים

שיעור 6 חלק ב' - איך מתאימים את האתר לביטויים שהלקוחות מחפשים

שיעור 7 חלק א' - המשך אופטימיזציה על האתר ותרגול בכיתה

שיעור 7 חלק ב' - המשך אופטימיזציה על האתר ותרגול בכיתה

שיעור 8 חלק א' - Search Console: מכשיר הרנטגן של גוגל לאתרים

שיעור 8 חלק ב' - Search Console: מכשיר הרנטגן של גוגל לאתרים

שיעור 9 חלק א' - ניתוח מקיף לאתר ויצירת מסמך המלצות

שיעור 9 חלק ב' - ניתוח מקיף לאתר ויצירת מסמך המלצות

שיעור 10 חלק א' - ניתוח מקיף לאתר ויצירת מסמך המלצות

שיעור 10 חלק ב' - ניתוח מקיף לאתר ויצירת מסמך המלצות

שיעור 11 חלק א' - גוגל אנליטיקס למקדמי אתרים

שיעור 11 חלק ב' - גוגל אנליטיקס למקדמי אתרים

שיעור 12 חלק א' - גוגל אנליטיקס למקדמי אתרים

שיעור 12 חלק ב' - גוגל אנליטיקס למקדמי אתרים

שיעור 13 חלק א' - אומנות השגת קישורים איכותיים לאתר

שיעור 13 חלק ב' - אומנות השגת קישורים איכותיים לאתר

שיעור 15 חלק א' - איך לרגל אחרי המתחרים כדי לחשוף שיטות SEO

שיעור 15 חלק ב' - איך לרגל אחרי המתחרים כדי לחשוף שיטות SEO

שיעור 16 חלק א' - תוכן שיווקי, הנעה לפעולה ויצירת באזז לצורך SEO

שיעור 16 חלק ב' - תוכן שיווקי, הנעה לפעולה ויצירת באזז לצורך SEO

שיעור 17 חלק א' - מחברים את הנקודות - קידום אורגני מ-א׳ עד ת׳

שיעור 17 חלק ב' - מחברים את הנקודות - קידום אורגני מ-א׳ עד ת׳

שיעור 18 חלק א' - עונשים בגוגל, עדכוני אלגוריתם וקידום במובייל

שיעור 18 חלק ב' - עונשים בגוגל, עדכוני אלגוריתם וקידום במובייל

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות