עומר לייבנזון
- 14/04/2024
- 2 דק׳
518
מטא הציגה עדכון, שנועד לשפר את יכולתם את אנשי השיווק להתחבר לצרכנים המרכזיים והחמים ביותר, ולקבל תובנות עמוקות...
עומר לייבנזון
- 10/04/2024
- 2 דק׳
505
אינסטגרם בוחנת פיצ'ר חדש בשם "Blend" שיאפשר למשתמשים ליצור פיד פרטי, בו יוכלו לשתף רילס עם חברים קרובים.
עומר לייבנזון
- 04/04/2024
- 2 דק׳
425
גוגל מציגה שינויים שתהיה להם השפעה על ניתוח ביצועים ואופטימיזציה של קמפיינים. אז מה חשוב שנדע?
עומר לייבנזון
- 03/04/2024
- 3 דק׳
521
גוגל מציגה את תצוגת ה'תלת מימד' במטרה לשפר את התצוגה המקדימה בחיפושים למוצרי אתרי איקומרס.
עומר לייבנזון
- 02/04/2024
- 2 דק׳
618
יוטיוב מעניקה ליוצרי התוכן כלים חדשים לניתוח התנהגות המשתמשים בסרטונים, עם נתוני שימור משתמשים משופרים ומידע שימושי נוסף.
עומר לייבנזון
- 31/03/2024
- 3 דק׳
689
מחקר חדש בדק ומצא שלמעלה מ-90% מביטויי החיפוש בגוגל יניבו תשובה ממנוע הבינה המלאכותית SGE. מי ירוויח מכך...
עומר לייבנזון
- 28/03/2024
- 2 דק׳
610
כלי חדש בטיקטוק מספק ליוצרים נתונים על נושאי חיפוש פופולריים ועוזר ליצור תוכן רלוונטי ומרתק יותר.
עומר לייבנזון
- 26/03/2024
- 2 דק׳
733
הזדמנות חדשה לתכנים ארוכים יותר, או עומס חזותי? אינסטגרם יצאה בפיילוט - 'קרוסלה' עם עד 15 תמונות בפוסט.
עומר לייבנזון
- 21/03/2024
- 2 דק׳
635
מעכשיו, הפוסטים שיפורסמו בסושיאל ייכנסו כמרכיב גם בפרופילים העסקיים בגוגל. אז הכירו את ההזדמנות החדשה לשדרוג הנוכחות הדיגיטלית...
עומר לייבנזון
- 20/03/2024
- 2 דק׳
711
טיקטוק משיקה את תוכנית התגמולים ליוצרים ומשדרגת את "האקדמיה ליוצרים", במטרה לתמרץ תוכן וידאו באיכות גבוהה יותר וארוכה...