פיצ’רים חדשים עבור יוצרי תוכן ביוטיוב שורטס

עומר לייבנזון
פרסום בלייב בסרטוני ה"שורטס", ויכולות עריכה טובות יותר בתוך הפלטפורמה - אלו רק חלק מהשינויים והחידושים שביצעו ביוטיוב לאחרונה.
פיצ'רים חדשים יוטיוב שורטס

בהמשך לחידושים האחרונים של יוטיוב בתחום ה-AI שנועדו לסייע ליוצרי התוכן, כעת יש מספר חידושים שמעניקים ליוצרים יכולות חדשות בפלטפורמה. למשל, מעכשיו יוצרים יוכלו לעלות לאוויר בלייב ביוטיוב שורטס (בדומה למודל של טיקטוק), לשלב פוטג’ים ואפקטים לסרטונים ולהשתמש במדבקות.

מהם השינויים החדשים ביוטיוב?

יש כמה שינויים חדשים ומגניבים שיצאו במקביל, שיעזרו ליוצרי התוכן להשתמש ביותר אפשרויות ולקבל חשיפה מוגברת:

  • שיתופי פעולה: התכונה הזו תאפשר לכם לקחת סרטון שורטס של מישהו אחר ולשלב אותם עם שלכם, כאשר המסך מפוצל ל-2 חלקים.
  • סטיקר שאלות ותשובות: מעכשיו, אפשר לערב גם את הצופים בסרטונים שלכם עם שאלות שמופנות אליהם – והם יענו דרך המסך. כן, ממש כמו בסטורי.

  • שידורים חיים בשורטס: ניתן לחשוף את עצמכם בלייב כדי להופיע בפיד הבלתי נגמר של השורטס, וכך לקבל חשיפה רחבה במינימום מאמץ. ביוטיוב גם אומרים, שהם מקוווים שזה יאפשר ליוצרי התוכן ליצור חיבורים עם קהלים חדשים.
  • הצעות ליצירה: כעת, יוטיוב תנסה לזהות באופן אוטומטי טרנד שאולי אתם מנסים להתחקות אחריו ותציע לכם להשתמש באודיו או באפקטים מתאימים.
  • פלייליסט לשורטס: יוצרים יוכלו כעת לשמור סרטונים קצרים בפלייליסטים לצפייה חוזרת בעתיד.
  • להפוך סרטון רגיל לשורטס: תכונה שעדיין נבדקת – למעשה, יהיה ניתן לחתוך בצורה הגיונית ומתאימה לשורטס סרטון קיים כדי לייצר עוד פיסת תוכן בפחות זמן.

הצמיחה המטאורית של שורטס

יוטיוב, כמו מטא שמשקיעה בסרטון הקצר שלה (ה”רילס”), רואה צמיחה חסרת תקדים מאז שטיקטוק יצאה לעולם וחשפה את פורמט הסרטונים הקצרים – הטרנד שיצר מגמה חדשה בענף הרשתות החברתיות. זאת אולי הסיבה, שיוטיוב בוחרת פעם אחר פעם להשקיע בסרטוני השורטס, כדי לאפשר ליוצרי התוכן להתפתח להמון כיוונים שונים. מיוטיוב נמסר:

“מכלי רמיקס שעוזרים ליוצרים למנף תוכן מכל מיליארדי הסרטונים של יוטיוב ברחבי העולם בתוכן חדש ומקורי ועד להרחבת תוכנית השותפים של יוטיוב כך שיוצרים יוכלו להצטרף ולהרוויח כסף מהשורטס שלהם, אנחנו רוצים להקל על כל אחד להצטרף וליצור את מה שהם אוהבים.” [מקור: SearchEngineLand]

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של יוטיוב

תגיות רלוונטיות: יוטיוב
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
943
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
726
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
359
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107930
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102376
מדיה חברתית
דנה רוזן
83172
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.