שיתוף פעולה חדש יבטיח שמודעות ביוטיוב שורטס יוצגו ליד תוכן ראוי

עומר לייבנזון
יכולות חדשות ביוטיוב יעזרו להבטיח שמודעות יוצגו ליד תוכן ראוי, כדי למנוע פגיעה במותגים המפרסמים.
יוטיוב שורטס בטיחות המותג

Adalytics היא חברת מחקר ואימות המתמקדת בהערכה אמפירית של ממשקי פרסום ומודעות כמו גוגל, חקר ביצועי קמפיינים ושקיפות בנוגע לשרשרת אספקת המדיה. אחד מתפקידיהם הרבים הוא לאתר בעיות בפרסום אצל מותגים. באוקטובר 2023, חברת Adalytics החליטה לפרסם 2 דוחות על גוגל שטוענים כי החברה לא עמדה בסטנדרטים שהציבה לעצמה בנוגע למיקומי מודעות הוידאו של צד שלישי והגנה על פרטיות הילדים ביוטיוב.

זה מה שהניע מהלך חדש מצד גוגל – שיתוף פעולה עם Integral Ad Science ו-Double Verify כדי להבטיח שקיפות למפרסמים, לפחות בכל הנוגע למיקום המודעות ביוטיוב שורטס. מדובר במהלך חשוב, משום שזו פלטפורמה מוצלחת שתפסה תאוצה אדירה בשנתיים האחרונות, לצד פורמט הסרטונים הארוכים.

מה המשמעות?

הגישה שיוטיוב תנהג בה תתייחס מעכשיו הרבה יותר ברצינות לנושא בטיחות המותג ופרסום ביוטיוב בפורמט ה”שורטס”. על ידי שיתוף הפעולה עם שתי החברות, ייכנסו כלים חדשים למפרסמים בחבילת המוצרים הקיימת של יוטיוב. הכלים יסייעו למפרסמים לנטר ולמדוד מודעות בצורה מדויקת, מה שיבטיח שפרסומות בשורטס יוצגו לצד תוכן מתאים. היוזמה הזו תעזור למפרסמים, בראש ובראשונה להיות רגועים יותר בנוגע לשאלה “היכן המודעות שלי מפורסמות?”.

שנית, זה הופך את הפלטפורמה להרבה יותר בטוחה עבור כולם – גם המפרסמים, גם המשתמשים וגם יוצרי התוכן.

התובנות לאנשי השיווק

השינוי הזה הוא משמעותי במיוחד לכל איש שיווק שמפרסמ/ת ביוטיוב שורטס. הסיבה העיקרית היא שהסרטונים הקצרים נחשבים לאחת המגמות המבטיחות ביותר של השנים האחרונות – למעלה מ-2 מיליארד משתמשים ו-70 מיליארד צפיות כל יום נכון לשנת 2023. בשל כך, הפרסום שם תופס תאוצה גם הוא, ואנו חייבים לבצע את ההתאמות הנדרשות כדי להבטיח שמוניטין המותג שאנו מפרסמים יישאר חיובי.

בנוסף, הכלים החדשים יספקו גם שקיפות ברמת הסרטון, ויאפשרו לכל מפרסם שמעוניין בכך, לראות בדיוק לאילו סרטונים המודעות נשלחות ומה התפקוד שלהן בפועל באותם סרטונים.

טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית ודיווח

אחד הפיצ’רים המעניינים של הפלטפורמות החדשות מבוסס על בינה מלאכותית, והוא מציע למשווקים רמות חדשות של תובנות לגבי תוכן הוידאו שהועלה. באמצעות חבילת המוצרים, יוכלו המשווקים להציג מדדים הנוגעים לבטיחות המותג שלהם ומדדים המצביעים על רמת הכדאיות והסיכון לפרסום ביוטיוב שורטס. זאת, בנוסף למדדים כלליים הנוגעים לכמות התנועה הבלתי חוקית שקיימת ברחבי העולם.

לקריאת הידיעה המקורית ב-MarketingDive

תגיות רלוונטיות: בינה מלאכותיתיוטיוב
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
956
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
729
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
360
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107935
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102379
מדיה חברתית
דנה רוזן
83173
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.