העדכונים החדשים של יוטיוב יעזרו להפוך את החוויה של יוצרי התוכן, אנשי שיווק ומפרסמים לקלה יותר בפלטפורמה. בואו נסקור את השינויים הללו:
דף הצפייה בסרטון התעדכן
יוטיוב הפכו את דף הצפייה בסרטון (הדף שמגיעים אליו כשנכנסים לצפות בסרטון) לכזה שאמור לעורר יותר מעורבות עם יוצר התוכן. עכשיו, כאשר יוצר התוכן בסרטון יבקש מהצופים לעשות לייק או להירשם לערוץ, אנימציות מגניבות יופיעו על הכפתורים, כאילו מנסות למשוך את תשומת ליבם של הצופים אל הכפתור. בנוסף, במשך 24 השעות הראשונות של העלאת כל סרטון, מוני הצפיות והלייקים יתעדכנו בזמן אמת – זאת כדי לשים דגש על המעורבות הראשונית שהסרטון יוצר עם הקהל ויצירת הוכחה חברתית עבור הקהל הראשון שנחשף לסרטון. העדכונים האלה משמעותיים משום שהם מאפשרים ליוצרי תוכן, גם אם חדשים, לצמוח במהירות ובקלות דרך הגדלת אחוז המעורבות.
השקת מוצרים בלייב
העדכון הבא, נוגע להשקת מוצרים בשידורים חיים ביוטיוב (סרטוני לייב). בעבר, כדי להשיק מוצרים בשידורים חיים, היינו צריכים לחבר באופן ידני את החנויות שופיפיי או Google Merchant ולתזמן מבעוד מועד את השקת המוצרים מה שלעתים היה יוצר תחושה של השקת מוצר לא ספונטנית, שאינה מתוזמנת עם הרגע שבו יוצרי התוכן השיקו את המוצר בפועל.
מעכשיו, אפשר להשיק את המוצרים בזמן אמת דרך יוטיוב עצמה, מה שיאפשר השקה של מוצר שהיא מסונכרנת עם רגע השידור החי. ליוצרים יש גם אפשרות להפוך את העניין אפילו ליותר מדליק, באמצעות יצירת טיימר השקה עם ספירה לאחור. יוצרים כעת יוכלו לתייג מוצרים, להסתיר אותם עד הרגע הסופי שבו הם מוכנים ולבחור זמני חשיפה מדויקים ישירות מ”חדר הבקרה” במקום להסתמך על לוח זמנים שקבעו מראש להשקה.
השקות מוצרים הן דרך נהדרת לייצר הרבה מכירות בזמן קצר, לכן מי שידע לתעל את העדכון הזה לטובתו – רק ירוויח מכך.
ניתוח הכנסות ליוצרים המשתמשים במנויים
יוטיוב הציגה תוספות לניתוח הנתונים עבור יוצרים המשמשים באופציית המנויים בתשלום:
- הכרטיסיה הראשונה: “סה”כ מנויים”, מציגה את המספר הכולל של החברים, לצד חיתוך בין מנויים חדשים למנויים חוזרים.
- הכרטייה השניה: “מהיכן מצטרפים המנויים”, כרטיסיה שמספקת מידע על הסרטונים היעילים ביותר בהמרת צופים לחברים, מה שעוזר ליוצרים לחדד את האסטרטגיה ולדעת איזה תוכן ליצור הלאה.
- כרטיסיית תובנות: “סיבות לביטול חברות”, הכרטיסיה תפקידה להציג משוב שסיפקו מנויים שביטלו את החברות שלהם. מידע זה נועד לעזור ליוצרים להבין מדוע חברים עוזבים, וכיצד הם יכולים לשפר את התוכן והאסטרטגיות שלהם כדי לשפר את שימור החברים.
עדכונים אלה, יעזרו ליוצרי התוכן להבין מה הם צריכים לעשות כדי את הכנסותיהם דרך יצירת תוכן ביוטיוב.