כפי שפורסם ב- socialmediatoday יוטיוב יוצאת עם תכונה חדשה אשר תאפשר ליוצרים להגיע לקהלים חדשים דרך חשיפה ממוקד. המשתמשים באפליקציה יראו בקרוב את תכונת “New to You” אשר תופיע בראש ההעדפות. המשתמשים יראו בדף שלהם המלצות לקטעי וידאו שאינן ההמלצות ה”רגילות” וכך יוכלו להרחיב את מעגל הצפיות שלהם.
YouTube New to You
נכון להיום, המשתמשים ביוטיוב יכולים להשתמש בכלי ה-Explore כדי לגלות תוכן חדש. התוכן שהם נשפים אליו מתמקד בנישות מסוימות אך הוא לא מותאם באופן אישי. כלומר, יוטיוב לוקח בחשבון את תחומי העניין הספציפיים אבל “New to You” יציע תכנים שהם מותאמים באופן אישי לכל צופה.
יוטיוב מסבירה כי היא מנסה לאזן בין התכנים ולהציע למשתמשים תוספות לדברים שיתכן שהם “רחוקים” יותר מכפי שהמשתמש צופה בהם בדרך כלל אך עדיין יעניינו אותו. התכונה החדשה תחשוף את המשתמשים לערוצים ויוצרים חדשים וזאת באופן שתואם לשימוש הספציפי ולתחומי העניין שלהם.
חשיפה גדולה יותר = יותר זמן גלישה
ההסבר לתכונה החדשה הוא חשיפה לערוצים ותחומי עניין חדשים. לצד זאת, יש לזכור כי המטרה של יוטיוב היא לשמור את הגולשים זמן רב ככל האפשר בתוך האתר או האפליקציה. מבחינת היוצרים, זו הזדמנות להשיג חשיפה נוספת וצופים שעוד לא התוודעו אליהם.
יעילות הכלי החדש תלויה כמובן באלגוריתם של יוטיוב והיכולת שלו לקשר בין מגמות והרגלי צפיה לבין תוכן חדש. אם הכלי יצליח להדגיש תכנים מעניינים שהמשתמשים לא חשבו לחפש, יהיה מדובר בתוספת משמעותית ובעלת ערך גבוה. אם ההמלצות יהיו מעורפלות ולא מכוונות מספיק, המשתמשים פשוט לא ישתמשו בתכונה החדשה.
בכל מקרה, ההמלצה על תכנים חדשים היא צעד נוסף הגיוני ובמיוחד כשעומדים לרשות המשתמשים כל כך הרבה תכנים לבחירה.