התכונה החדשה והניסיונית, Search Insights יוצאת על ידי YouTube כשהמטרה היא להפוך את הליך מחקר מילות המפתח לפשוט יותר כך שהיוצרים יוכלו ליצור תוכן נוסף סביב נושאים שאנשים מתעניינים בהם.
לאסוף יותר נתונים בעזרת Search Insights
תכונת Search Insights נועדה לעזור ליוצרים לאסוף יותר מידע בנוגע לחיפושים של קהל ספציפי, נפח חיפוש משוער עבור שאילתה ספציפית והאם ישנו “פער תוכן” עבור מונח החיפוש. הכלי יוכל לסייע ליוצרים לתכנן את התוכן שלהם כשהנתונים יעניקו להם אינדיקציה על נושאי הסרטונים שעשויים לעניין את הקהל שלהם.
כל יוצר יוכל לקבל את ההחלטות שלו כשהוא יכיר טוב יותר את תחומי העניין של הקהל שלו. התובנות יאפשרו ליוצרים לגלות מה אנשים חיפשו ב-28 הימים האחרונים בגוגל כשהנתונים מצטברים ולא מתייחסים למשתמש בודד.
שני רכיבי Search Insights שיסייעו ליוצרים
הכלי Search Insights מורכב משני חלקים משמעותיים. הראשון הוא האפשרות לראות מה הקהל הספציפי של היוצר וצופי הערוץ מחפשים ב-YouTube. השני הוא האפשרות להיחשף לכל חיפושי הצופים שחיפשו מילת מפתח מסוימת בתוך YouTube.
בנוסף לנתונים המשמעותיים, המערכת תאפשר ליוצרים למצוא את הפערים, כלומר לראות את השאילתות שעלו ושעליהן הגולשים לא קיבלו מענה. אם הגולשים לא יכולים למצוא תוצאות עבור שאילתת חיפוש מסוימת או שהתוכן הקיים נחשב לבעל איכות נמוכה (על פי YouTube) השאילתה תצוין כאחד כזו שיש בה “פער תוכן”.
יוטיוב יוצאת לשלב ניסיוני
כלי התובנות החדש יכול לשנות באופן משמעותי את התוכן ואת תכנון התוכן. הוא יכול לעזור ליוצרים לבחור את הנושאים סביבם יצרו סרטונים ולהבין לעומק את התנהלות הקהל שלהם. כרגע הכלי נמצא בשלב הניסוי ולכן הוא פתוח רק לחלק מהיוצרים ו- YouTube ציינה כי היא תפרסם הודעה נפרדת כשהכלי יהיה זמין לכולם.