יוטיוב מוסיפה עוד 5 תכונות ליוצרי תוכן

מיטל אור
YouTube מוסיפה עוד תכונות חדשות וזאת במטרה להעניק ליוצרי הסרטונים שליטה גדולה יותר על המודעות ועל חלוקת הפרקים.
יוטיוב מוסיפה עוד 5 תכונות ליוצרים

התכונות החדשות שהיוצרים יוכלו ליהנות מהן כוללות: תובנות סרטוני וידאו ירוקי עד, טרנדים בהאשטאגים, פקדי חסימת AdSense, עריכת מספר פרקי וידאו, ערעור סמלים צהובים ב-Studio Mobile. על פי YouTube  הגישה לכל חמשת התכונות תהיה זמינה לכלל היוצרים החל מסוף החודש (ספטמבר, 2021).

תובנות סרטוני וידאו ירוקי עד

YouTube מעניקה ליוצרים אפשרות להגיע לתובנות של הסרטונים אשר נכנסים תחת קטגוריית “ירוקי עד”. הכוונה היא לסרטונים שידוע כי יהיו פופולאריים לאורך תקופה ארוכה. התובנות הוצגו לראשונה בניסוי בחודש אוגוסט, 2021 והן נועדו לעזור ליוצרים לנתח את הביצועים החודשיים של הערוצים. בעקבות פידבקים חיוביים התובנות יהיו זמינות לכל היוצרים.

טרנדים בהאשטאגים

YouTube השיקה את הטרנדים בהאשטגים כך שיוצרים יוכלו לבצע מחקר יעיל ולסייע למשתמשים למצוא את התכנים שלהם. היוצרים יוכלו להשתמש בהאשטאגים כדי לזהות מה הכי פופולארי ב- YouTube ובהתאם הם יוכלו להחליט על כיוון הסרטונים העתידיים שלהם. YouTube מזהה האשטאגים פופולאריים ולאחר מכן בוחרת את קבוצת המשנה שלהם. כרגע תכונה זו זמינה רק למשתמשי מובייל בארה”ב.

פקדי חסימת AdSense

יוצרים יוכלו להחליט האם להפעיל את המודעות ו- YouTubeאפשר להם להשתמש בפקדי חסימה של AdSense. היוצרים יוכלו להחליט אילו מודעות ספציפיות או אילו סוגי מודעות לא מתאימים להופעה בערוץ. התכונה הזו הייתה זמינה בעבר לערוצים בתוכנית השותפים של YouTube וכעת היא זמינה לכלל היוצרים.

עריכת מספר פרקי וידאו

לא מזמן דיווחנו כי YouTube השיקה את העלאת הפרקים האוטומטיים. התגובות היו חיוביות וכעת היא מרחיבה את הפונקציה לכל הסרטונים. השימוש יהיה אוטומטי ויוצרים יוכלו לוותר על הפונקציה או להפעילה על רשימת העלאות גדולה. יוצרים שירצו בכך יוכלו לכבות את הפרקים בכל שלב שיבחרו. כדאי לזכור כי גם לאחר אישור עריכת הפרקים יתכן והאלגוריתם לא יצליח לזהות אותם ולכן היוצרים עדיין יצטרכו לבדוק כי החלוקה מתאימה לתוכן.

ערעור סמלים צהובים ב- YouTube Studio Mobile

YouTube מאפשרת ליוצרים לערער על הסמלים הצהובים מתוך אפליקציית Studio Mobile ולא רק דרך שולחן העבודה. זהו עדכון נוסף ליוצרים בתוכנים השותפים של YouTube כשהאייקון הצהוב מתייחס לסרטון שקיבל הרשאות מוניטיזציה מינימליות (זאת לעומת אייקון ירוק שמעניק הרשאות מלאות). הדבר יאפשר ליוצרים להרוויח יותר כסף במידה והערעור שלהם יתקבל.

 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
857
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
660
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
348
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107882
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102335
מדיה חברתית
דנה רוזן
83162
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.