בעלי אתרי קניות המבוססים על פלטפורמת Shopify צריכים לשאוף לתצוגה גם בתוצאות אורגניות שאינן בהכרח בתוצאות הקניות. תוסף Yoast SEO שהיה זמין עד עכשיו בפלטפורמת וורדפרס זמין מעכשיו גם לבעלי החנויות ומאפשר להם לבצע אופטימיזציית תוכן.
קהל היעד של יוסט
תוסף Yoast SEO פונה בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. הוא מתווסף למערכת ומשתלב בה כחלק אינטגרלי ובא להקל על בעלי האתרים או המקדמים בביסוס הנוכחות האינטרנטית. מבחינת קהל היעד, החברה מכוונת יותר עבור בעלי האתרים מאשר סוכנויות קידום וזאת במטרה לעזור להם לקדם את האתרים והמוצרים בתוצאות החיפוש בקלות ובעלויות נמוכות.
עלות גרסת Yoast SEO למערכת Shopify עומדת על 29$ למשך 30 יום. בעוד שבגרסת וורדפרס יכולים המשתמשים ליהנות מגרסה חינמית של התוסף, במקרה של Shopify לאחר תקופת ההתנסות עומדת לרשות המשתמשים גרסת פרמיום בלבד.
התרחבות שופיפיי במרחב הדיגיטלי
פלטפורמת Shopify לבניית חנויות דיגיטליות קיימת במרחב שלנו כבר שנים רבות אך בשנת 2020 היא קיבלה תנופה משמעותית. יותר קמעונאים בחרו להשתמש בפלטפורמה כדי להציע את הסחורה שלהם והדבר הוביל לשיתופי פעולה עם גוגל ועם מנוע החיפוש בינג.
שיתוף הפעולה בין מנועי החיפוש לשופיפיי התבטא בהופעת המוצרים בתוצאות הקניות האורגניות בצורה שמושכת את העין. עתה נראה כי שיתוף הפעולה עם Yoast SEO הוא צעד טבעי עבור שתי החברות הגדולות כשבעלי האתרים יוכלו להגדיל את כמות הצפיות באתרים ולהופיע לא רק בתוצאות הקניות אלא גם בתוצאות החיפוש האורגניות.
ההבדל בין יוסט לגרסת וורדפרס לגרסת שופיפיי
גרסת Yoast SEO ל-Shopify מציעה תכונות משלימות לאינטגרציות החשובות במערכת. בעלי האתרים יכולים להשתמש בתוסף לביצוע אופטימיזציה של כלל הדפים כך שיופיעו בתוצאות האורגניות שאינן תוצאות הקניות. למעשה, התוסף נראה דומה אך הוא מציע יותר פונקציות ובתוך כך התייחסות לכותרות, תיאורים בגוגל ובמדיה החברתית, משוב בנוגע לקריאות ולתרשימי הסכימה.