תוסף Yoast SEO הוא אחד השימושיים ביותר באתרים המבוססים על וורדפרס. התוסף מיועד בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לשפר את פעולות הקידום שלהם. אין כל ספק כי מדובר באחד התוספים המוצלחים ועתה יצאה הודעה כי החלק מה-18 לחודש הוא יהיה זמין גם עבור אתרים המבוססים על פלטפורמת Shopify.
התוסף נועד לעזור לבעלי אתרי מסחר ולהקל עליהם ביצירת נוכחות משמעותית ברשת. דרכו הם יוכלו להתגבר על התחרות ולהופיע במקומות משמעותיים בתוצאות החיפוש.
המסחר הדיגיטלי בתאוצה
המסחר האלקטרוני ממשיך לגדול כשהחל משנת 2020 הוא תפס תפקיד משמעותי ומכריע עבור אנשים רבים. הדבר הוביל לא רק להתנהגות צרכנים חדשה אלא גם לקמעונאים לפנות לפלטפורמות מכירות, כשאחת מהן היא Shopify.
מנועי החיפוש זיהו את המגמה החברה וכבר במאי 2021 הכריזה גוגל על שילוב Shopify בדרך הצגת המוצרים בתוצאות החיפוש האורגניות. Bing השיקה תכונה דומה בדצמבר 2021.
תכונות משלימות
עכשיו, Yoast SEO מציעה תכונות משלימות לאינטגרציות אותן מציעות פלטפורמות החיפוש לאתרי Shopify. התוסף יאפשר לסוחרים ובעלי האתרים להציג את רשימת המוצרים שלהם ולבצע אופטימיזציה של הדפים כך שהם יוצגו בתוצאות אורגניות, גם כאלו שאינן מתייחסות לקניות.
התוסף יציע תכונות רבות אשר מוכרות לאלה שכבר משתמשים בו באתרי וורדפרס. בין היתר הוא יתייחס לכותרות, לתיאורים, לחיפוש בגוגל, במדיה החברתית וכן משוב על הקריאות.
הפונקציות של התוסף יהיו דומות מאד, אך המחיר שונה. בעוד שתוסף פרימיום לאתרי וורדפרס עולה 99$ לשנה, ב- Shopify תינתן למשתמשים תקופת ניסיון חינם של 14 יום ולאחר מכן יעלה התוסף 29$ לכל 30 יום.
מדוע Yoast משיקה את התוסף ל- Shopify?
פיתוח התוסף עבור Shopify היא ההזדמנות של Yoast לגדול מבחינה עסקית. מצד אחד זהו אחד התוספים הפופולאריים אך מצד שני נכון להיום הוא התבסס אך ורק על פלטפורמה אחת והגיוון אמור לעזור לה להפחית סיכונים ולהגדיל רווחים.
בנוסף לכך, כניסת התוסף ל- Shopify עשויה להתגלות כמקפצה משמעותית עבור בכניסה לאתרי מסחר. בכך נותנת החברה הזדמנות לבעלי אתרים רבים להשתלב בתוצאות הגבוהות של מנוע החיפוש.