טקרנצ’ מדווח כי יאהו בודקת בימים האחרונים כיצד ניתן לשלב חיפושים קשורים בתוך פורטל החדשות שלה, יאהו ניוז. הכלי שיקרא Infinite Browse יציע חיפושים קשורים לידיעה הנוכחית ולמעשה יחסוך לקוראים את הצורך לעבור למנוע החיפוש של החברה. המטרה היא למשוך גולשים אשר עד היום העדיפו להשתמש בשירותי חיפוש מתחרים ולהתייחס אל האתר כמקור חדשותי בלבד.
חזית נוספת אותה מנסה יאהו לכבוש היא זירת אתרי התשובות והשאלות, אולי כמענה לשרות של Aardvark אותו רכשה גוגל לפני מספר חודשים. ליאהו יש אתר פופולארי למדי בשם Yahoo! Answers, אבל הוא נשען על רצונם הטוב של גולשים אשר מבקרים באתר באופן קבוע וגם יש להם מספיק ידע על מנת לענות על השאלות. לעומת זאת, הפטנט החדש אותו רשמה יאהו מתייחס אל מערכת חיפוש קהילתית בה ניתן לשלוח שאלות בזמן אמת לגולשים אשר יש סיכוי שיידעו את התשובה באותו הרגע או לאחר זמן קצר יחסית. המערכת מתבססת על המיקום הפיסי של המשתמשים ועל סוג הפעילות אותה הם מבצעים באותו הרגע (כמו נסיעה ברכבת או ביקור במוזיאון). בנוסף, המערכת תהיה מסוגלת לענות תשובות אוטומטית על סמך היסטורית ההתנהגות של השואל (כולל פעילותו ברשתות חברתיות ותוכנות מסרים מיידים). הפטנט אולי נשמע כמו מדע בדיוני, אך חשוב לזכור שהאינטרנט הסלולרי והשירותים מבוססי המיקום כמו פורסקוור צוברים פופולאריות הולכת וגדלה בשנה האחרונה.
לסיכומו של עניין, נראה כי גם ביאהו מבינים את החשיבות שבחיפוש וכריית מידע בזמן אמת ובעיקר את האיום הנשקף מצידן של הרשתות החברתיות, אותן רשתות חברתיות אשר הפופולאריות שלהן מצליחה לעיתים לעקוף את זו של מנועי החיפוש המסורתיים.