פיצ’ר חדש ב-X: מדדים ונתונים מורכבים יותר עבור יוצרי התוכן

עומר לייבנזון
למנויים בלבד: X תאפשר קבלת ניתוחים מתקדמים על מעורבות בפוסטים, ותציע תובנות על המשתמשים כמו גיל, מגדר, מיקום ועוד.
X Insights
מקור: X Daily News

במסגרת הניסיון המתמיד למשוך יוצרי תוכן לפלטפורמה, X הציגה סט חדש ומתוחכם של פיצ’רים הקשורים לניתוח נתונים עבור פלחים שונים באוכלוסיה. זה מה שמאפשר לאנשי שיווק ויוצרי תוכן לעקוב אחר ביצועי התוכן שלהם ולהבין יותר טוב מה הקהל אוהב. העדכון הזה עומד לשנות את המשחק על ידי כך שייתן תובנות עמוקות ומעניינות יותר לגבי התנהגות המשתמשים בפלטפורמה, אבל יש גם טוויסט: הפיצ’ר נועד רק למשתמשי X Premium.

תכונות חדשות באנליטיקס

בשנת 2020, X הסירה את כלי הנתונים המפורט Audience Insights, זאת במטרה לשלב יכולות ניתוח קהל דומות בפלטפורמת ה-Media Studio שלה ולספק כלי אחד שיאפשר ניתוח נתונים של “הכל במקום אחד”. עם זאת, מדדי הביצועים היו בסיסיים בלבד ולא אפשרו הסקת מסקנות מספקת בהרבה מאוד מקרים.

השינוי הנכחי לעומת זאת, כולל לוח מחוונים חדש ומתקדם המאפשר למשתמשים להתעמק בנתונים, לגזור מהן תובנות בעלות ערך ומעניק את היכולת לפלח מידע על הקהל לפי טווחי תאריכים מפורטים יותר ומדדי ביצועים משופרים:

X account analytics
מקור: Social Media Today

 

הכלי החדש הוא רק למשתמשי פרימיום

הצורך בכלי ניתוח חשבונות חדש, הועלה ככל הנראה כחלק מהאסטרטגיה של טוויטר לייצר את ההפרדה בין אלו שיש להם מנוי לבין אלו שלא. זאת כחלק משורה של שינויים שכבר ראינו בשנה האחרונה, כמו האפשרות לטרגט רק את המשתמשים בגרסת פרימיום. כך מקווים, שיותר משתמשים יתעודדו לשדרג את החשבון שלהם לחשבון בתשלום.

בשיווק, נתונים הם המנוע שמניע אותנו קדימה ולכן השינוי הזה מתבקש בעיקר מצד אנשי השיווק, משום שקבלת הנתונים הרלוונטיים יכולה להפוך את הקערה על פיה. הנתונים המפורטים המסופקים יכולים לסייע לנו לשכלל את אסטרטגיות שיווק, למטב את התוכן לקבלת יותר לייקים ותגובות וכן להבנת הדמוגרפיה של קהל היעד והתנהגויות רכישה בצורה יעילה יותר.

הדחיפה להכנסות ממנויים

בעוד אסטרטגיה זו עולה בקנה אחד עם המטרות ארוכות הטווח של X לגוון את מקורות ההכנסה שלה מעבר לפרסום, ההתמקדות בשירותי מנוי פרימיום משקפת גם מגמה רחבה יותר בקרב הרשתות החברתיות. על ידי שיפור הצעת הערך למנוי הפרימיום, X תגדיל את ההכנסות מבוססות המנויים שלה כדי לעמוד ביעדים שאפתניים שנקבעו על ידי הנהגתה – חלק ממגמה הגיונית של חברה שנקנתה על ידי אילון מאסק עם רצון לקחת אותה לכיוון אחר לגמרי מכפי שהייתה.

לסרטון ההכרזה בעמוד X Daily News

תגיות רלוונטיות: טוויטררשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
31
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
79
קידום אתרים
עומר לייבנזון
89
שיווק דיגיטלי
עומר לייבנזון
113
קידום אתרים
עומר לייבנזון
135
שיווק דיגיטלי
יורם ליכטנשטיין
106189
תוכן וקופירייטינג
שי משען
101509
פרסום באינטרנט
דוד כהן
100781
מדיה חברתית
דנה רוזן
82654
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.