וורדפרס סטודיו (Studio): מערכת קוד פתוח חדשה לבניית אתרים

עומר לייבנזון
וורדפרס.קום משיקה את "Studio", כלי פיתוח מקומי חדש ונגיש, המאפשר למשתמשים לבנות ולערוך אתרי וורדפרס בקלות ובמהירות, ללא תלות בשרת חיצוני.
וורדפרס סטודיו
Wordpress Studio

מערכת ניהול התוכן הפופולרית בעולם, וורדפרס, משיקה את Studio, כלי פיתוח מקומי חדש. הכלי מאפשר למשתמשים לבנות ולערוך אתרים שנבנו בפלטפורמת וורדפרס.קום ישירות על המחשב האישי שלהם, ללא צורך בשרת חיצוני. Studio נועד להקל על תהליך הפיתוח והעיצוב של אתרי וורדפרס, במיוחד עבור משתמשים חדשים, או כאלה שאין להם ניסיון טכני עשיר. הכלי מציע ממשק משתמש אינטואיטיבי המאפשר למשתמשים ליצור תוכן, לערוך עיצובים ולהתאים אישית את האתר שלהם בקלות.

מוורדפרס נמסר:

“השקנו לאחרונה את Studio, סביבת הפיתוח המקומית של וורדפרס בקוד פתוח וחינמי שלנו, עבור MacOS, ואנחנו שמחים לחלוק שגרסת Windows של Studio זמינה כעת! כזכור, בנינו את Studio כדי להיות הדרך המהירה והפשוטה ביותר לבנות אתרי וורדפרס באופן מקומי”.

לסטודיו של וורדפרס יש כמה וכמה יתרונות:

  • חיסכון בכסף: פיתוח אתר מקומי הוא זול ומהיר יותר, מכיוון שאין צורך באחסון חיצוני בתשלום. הוא מצריך פחות ידע טכני, ומאפשר לכל אחד להקים אתר בעצמו.
  • פחות תקלות טכניות: פלטפורמת סטודיו מאפשרת לגולשים לבחון תוספים שונים לפני השקתם. כך, ניתן למנוע תקלות טכניות שעשויות “לשבור” את מבנה האתר ולפגוע בדירוג שלו במנועי החיפוש.
  • מחזק עסקים קטנים: היכולת לפתח אתרים מקומיים ללא תלות בשרת חיצוני עשויה להוזיל עלויות עבור עסקים קטנים ובינוניים, ולחזק אותם עם היכולת ליצור נוכחות דיגיטלית מסוימת ברשת.
  • נגישות: אחד היתרונות המרכזיים של Studio הוא היכולת לעבוד במצב לא מקוון. זה מאפשר למשתמשים לעבוד על האתר שלהם בכל מקום ובכל זמן, ללא תלות בחיבור לאינטרנט.
  • עבודה בזמן אמת: Studio מאפשרת למשתמשים לראות את השינויים המבוצעים בזמן אמת, מה שמקל על תהליך העיצוב והפיתוח, והופך אותו לדינמי ויעיל יותר.
  • עבודת צוות: מפתחי האתר יכולים לשתף את עבודתם בקלות עם אנשי צוות נוספים, כמו גם עם לקוחות שרוצים להיות שותפים פעילים בתהליך העבודה.

מהפכת הפיתוח של וורדפרס מתרחבת: בשורה למשתמשי ווינדוס

כבר לפני כחודש, וורדפרס השיקה את Studio למשתמשי Apple Mac בלבד. כעת, הכלי זמין גם למשתמשי Microsoft Windows, המהווים למעלה מרבע מכלל משתמשי וורדפרס. הזמינות של הכלי למשתמשי Windows, המהווים פלח שוק משמעותי, צפויה להאיץ את אימוץ הפלטפורמה בקרב קהלים חדשים. בכל מקרה, חשוב לציין כי Studio אינו תחליף מלא לסביבת פיתוח מקצועית. מפתחים מנוסים כנראה יעדיפו להשתמש בכלים מתקדמים יותר ועם זאת, עבור משתמשים חדשים או כאלה שמחפשים דרך פשוטה ומהירה לבנות אתר וורדפרס – Studio הוא בהחלט כלי אינטואיטיבי שמאפשר לעשות זאת בקלות.

סביר להניח שנראה את וורדפרס מוסיפה תכונות נוספות ל-Studio בעתיד. כבר עכשיו ההשקה של Studio היא צעד משמעותי עבור וורדפרס, שכן היא מרחיבה את אפשרויות הפיתוח ומנגישה את הפלטפורמה לקהל רחב הרבה יותר של משתמשים. כיום, למרות שכלי הפיתוח המקומי החדש עדיין נמצא בשלביו הראשונים, הוא כבר זכה ללא מעט שבחים מהקהילה. משתמשים רבים כבר מעידים על קלות השימוש והנוחות של Studio, כמו גם על היכולת שלו לשנות את האופן שבו רבים מאיתנו בונים אתרים בוורדפרס.

לקריאת הידיעה המקורית ב-SearchEngineJournal

תגיות רלוונטיות: בניית אתריםוורדפרס
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
65
קידום אתרים
עומר לייבנזון
78
שיווק דיגיטלי
עומר לייבנזון
76
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
קידום אתרים
עומר לייבנזון
150
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
106161
תוכן וקופירייטינג
שי משען
101488
פרסום באינטרנט
דוד כהן
100757
מדיה חברתית
דנה רוזן
82646
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.