מטא מייצרת אינטרגציה לשיחות וואטסאפ ומסנג’ר עם גורמי צד שלישי

עומר לייבנזון
הכל ממקום אחד: האינטגרציה החדשה של ווטסאפ ומסנג'ר עם אפליקציות הודעות אחרות תאפשר לכולנו לנהל את כל הצ'אטים מבלי לעבור בין אפליקציות.
אינטגרציה לשיחות וואטסאפ ומסנג'ר
מקור: Meta newsroom

מטא מכריזה על שינוי חשוב בשוק ההודעות: משתמשים ב-וואטסאפ וב-Messenger באירופה יוכלו מעתה לתקשר עם אנשים המשתמשים בשירותי הודעות מתחרים. כחלק מחוק השווקים הדיגיטליים (DMA), מטא מאפשרת אינטגרציה עם אפליקציות הודעות צד שלישי. עבור אנשי שיווק, מדובר בפתרון שמאפשר להגיע לקהלים חדשים בקלות דרך ממשק אחד, ללא תלות בפלטפורמת ההודעות שבה הם משתמשים.

חוויית משתמש ברורה ופשוטה

העדכון הזה מאפשר למשתמשים לתקשר בקלות עם אנשים המשתמשים באפליקציות אחרות (לא צוין באופן ספציפי, אך ניתן להניח אפליקציות כמו Telegram או Signal) דרך וואטסאפ או Messenger. השינוי נעשה תוך הקפדה על שמירת פרטיות וביטחון המשתמשים, כפי שמחייב חוק ה-DMA. בכל פעם שאפליקציה חדשה תצטרף, משתמשי מטא יקבלו התראה, שתאפשר להם להפעיל את האינטגרציה באופן פשוט ומותאם אישית.

יותר שליטה בניהול ההודעות

למטא חשוב לתת למשתמשים את הבחירה איך לנהל את ההודעות שלהם. יש כאלה שירצו לשמור את ההודעות מאפליקציות צד שלישי בתיקייה נפרדת, בעוד אחרים יעדיפו לשלב את כל ההודעות יחד באותה תיבת דואר. ניתן לשנות את ההגדרות בכל עת, כך שההתאמה האישית נשארת תמיד בשליטת המשתמש:

שליטה בניהול הודעות
מקור: Meta newsroom

חשוב לציין שמטא לא עוצרת כאן, ומתכננת להוסיף פיצ’רים נוספים כמו יצירת קבוצות בין פלטפורמות שונות בשנת 2025, ושיחות קול ווידאו בין אפליקציות ב-2027. כל זה מבטיח חוויית תקשורת מתקדמת שתמשיך להתפתח עם הזמן.

אפשרויות חדשות

מטא מציעה למשתמשים שלה חוויית הודעות מתקדמת ואינטראקטיבית יותר גם בצ’אטים של אפליקציות צד שלישי. השדרוגים כוללים מגוון פיצ’רים עשירים כמו תגובות להודעות, השבת הודעות ישירה, הצגת סטטוס הקלדה, ו-אישורי קריאה. כך, התקשורת הופכת למותאמת אישית ואינטראקטיבית יותר, ולא נשארת בגבולות הפונקציות הבסיסיות בלבד. כך זה נראה:

חוויה אינטראקטיבית
מקור: Meta newsroom

כמובן, הבנייה של מערך צ’אטים כזה הוא אתגר טכנולוגי מורכב, במיוחד כשזה נוגע לשמירה על פרטיות וביטחון. עם זאת, מטא ממשיכה לשתף פעולה עם שירותי הודעות אחרים כדי להבטיח חוויית משתמש בטוחה ומאובטחת ככל האפשר.

אינטגרציות חדשות, הזדמנויות חדשות

העדכון פותח דלתות חדשות עבור אנשי שיווק. האינטגרציה עם שירותי הודעות נוספים תאפשר לנהל תקשורת ישירה ומרוכזת עם לקוחות שנמצאים באפליקציות שונות. כך תוכלו להרחיב את הנגישות לקהלי יעד שונים בהתאם לאפליקציות שבהן הם משוטטים ולשמור על תקשורת שוטפת עם משתמשים, ללא צורך לעבור בין פלטפורמות שונות. מדובר בכלי שיכול לייעל את ניהול התקשורת עם לקוחות ולהפוך אותה לאחידה ונוחה יותר.

לקריאת הידיעה המקורית במטא

תגיות רלוונטיות: ווטסאפרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
44
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
94
קידום אתרים
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
107113
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101746
מדיה חברתית
דנה רוזן
82937
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.