מנהלים קהילות בוואטסאפ? מעכשיו הכל יהיה מסודר יותר

עומר לייבנזון
הגדרות חדשות למנהלים, התמצאות קלה בין הקבוצות בקהילה ועוד: וואטסאפ שיפרה את פונקציות הקהילות שלה באמצעות פיצ'רים חדשים.
פיצ׳רים חדשים לניהול קהילה בוואטסאפ
מקור: הבלוג של WhatsApp

כל מנהל קהילה בוואטסאפ, בין אם היא נועדה למטרות שיווק / בניית קהילה ובין אם אחרת, רוצה להפיק ממנה את המקסימום – ונוחות היא חלק בלתי נפרד מכך. וואטסאפ הכריזה על כמה עדכונים ופיצ’רים חדשים ומדהימים עבור קהילות וואטסאפ, במטרה לסייע למשתמשים ולמנהלי הקהילות להפיק את מירב הערך מהצ’אטים הקבוצתיים על ידי הגברת השליטה והאבטחה בתכונת הקהילות שנוספה לא מזמן.

הגדרות שליטה ואבטחה

וואטסאפ פיתחו כלי פשוט שמעניק למנהלים את היכולת להחליט באופן ספציפי מי יכול להצטרף לקבוצה ומי לא כאשר מדובר בהצטרפות דרך ‘קישור הצטרפות’. זאת בעקבות הבנה שלמנהלי קהילות אשר מנהלים מספר אוסף של מספר קבוצות דרושה שליטה טובה יותר בהן. בעזרת תכונה זו, כל אחד יכול מעתה להחליט מי יצטרף לקבוצה ולהבטיח שבקבוצות מסוימות, כאשר נדרשים לכך, השיחות יישארו אינטימיות ומאובטחות – מבלי לדאוג מהצטרפות של משתמשים בלתי רצויים או מדליפות.

זיהוי קבוצות משותפות

האם קיימים באנשי הקשר שלכם אנשים שאתם חולקים איתם את אותה הקבוצה אך אינכם זוכרים את שם הקבוצה? או שברצונכם לראות את כל הקבוצות המשותפות לכם עם איש קשר מסוים בקלות? בעדכון החדש, לא תצטרכו יותר להיכנס לכרטיסיית ‘איש הקשר’ ולרדת עד למטה, אלא שזה יופיע לכם ממש מתחת לשם שלו/שלה כשתחפשו אותם בוואטסאפ.

שיפור חווית המשתמש

בחברת וואטסאפ, מחויבים לספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר האפשרית, כך על פי דבריהם. לכן באופן קבוע בחברה דואגים לפתח כלים ועדכונים חדשים כדי להפוך את תכונת הקהילות לחוויה בעלת נוחות מקסימלית הן עבור מנהלי מערכת והן עבור חברי קבוצה. עכשיו, לאחר העדכון החדש קבוצות ובכלל קהילות יהפכו להיות חלק משמעותי יותר בווטסאפ, מה שאולי יעזור להקטין את תחושת ההצפה שאנחנו חווים מעודף קבוצות בווטסאפ, והן יהפכו להיות כלי שיווקי אפקטיבי הרבה יותר לאחר שיפור נוחות הגישה אליהן – הן עבור המנהלים והן עבור חברי הקבוצה.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של וואסטאפ

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
857
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
660
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
348
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107882
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102335
מדיה חברתית
דנה רוזן
83162
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.