ווטסאפ: אפשרות חדשה לניהול קהילה עם שיחות “לייב” משודרגות

עומר לייבנזון
האם זו דרך חדשה לתקשר עם הקהילה? ווטסאפ השיקה עדכון שמאפשר שיחות וידאו עם 32 משתתפים, שיתוף מסך ושיפורי איכות שמע; או בקיצור - את כל מה שצריך כדי לייצר "לייב" עם הקהילה הסגורה בווטסאפ.
שיחות ווידאו בקהילות וואצאפ

מנהלים קבוצות ווטסאפ סגורות? ווטסאפ השיקה לאחרונה עדכון משמעותי שמציע כלים חדשים למנהלי קהילות וקבוצות ווטסאפ. העדכון כולל מספר תכונות מרכזיות שיכולות לשמש למגוון פעילויות שיווקיות: שיחות וידאו מרובות משתתפים, שיתוף מסך עם שמע, הדגשה אוטומטית של הדובר בשיחות ועידה ושיפורים כלליים באיכות השיחה. אז האם מדובר בעוד עדכון רגיל או שאנחנו נמצאים בפתחו של ערוץ שיווקי חדש?

שיחת וידאו מורחבת: עד 32 משתתפים

עד כה, שיחות הוידאו בווטסאפ היו מוגבלות ל–8 עד 16 משתתפים. כעת, ניתן לקיים שיחות וידאו עם עד 32 משתתפים. הדבר מאפשר למנהלי קהילות ליצור אירועים חיים בתוך האפליקציה, כמו מפגשי שאלות ותשובות, הדרכות, או דיונים קבוצתיים.

לדוגמה, מותג אופנה יכול להזמין קבוצת משפיענים לשיחת וידאו כדי לדון בקולקציה החדשה ולקבל משוב בזמן אמת. זהו כלי שמאפשר לכל אחד שרוצה, להעשיר את חוויית המשתמש ולהגביר את המעורבות של הלקוחות עם המותג.

שיתוף מסך עם שמע: דרך חדשה להעביר מידע

התכונה השנייה ששווה לשים לב אליה היא שיתוף מסך עם שמע. בעזרת תכונה זו, מנהלי קהילות יכולים להציג מצגות, הדגמות מוצר, או כל תוכן רלוונטי אחר לקהל שלהם בזמן אמת. לדוגמה, חברה שמציעה קורסים מקוונים יכולה להשתמש בשיתוף מסך כדי להעביר שיעור לדוגמה למשתמשים פוטנציאליים. זהו כלי שיכול לעזור להמחיש את הערך של הקורס ולעודד הרשמה.

שיפורי איכות שיחה: תקשורת ברורה וחלקה

בנוסף לתכונות החדשות, העדכון כולל גם שיפורים באיכות השיחה. השיפורים נוצרו באמצעות הקודק (Codec) שפותח על-ידי חברת מטא, הידוע בשם “MLow codec“. השיפורים כוללים טכניקה של ביטול רעשים, ביטול הדהודים ורזולוציה גבוהה יותר בשיחות וידאו. שיפורים אלה מבטיחים שתהיה לנו חוויית שיחה חלקה ואיכותית, שהיא חשובה במיוחד עבור אירועי שיווק, בהם איכות השמע והווידאו יכולה להשפיע על האופן שבו הקהל תופס את המותג. השיפורים הללו מאפשרים לאנשי שיווק לנהל שיחות באיכות גבוהה, גם בסביבה של קישוריות רשת נמוכה או תוך שימוש במכשירים ישנים.

הזדמנות חדשה לחיבור עם קהל היעד

העדכון האחרון של ווטסאפ מציע כלים חדשים שיכולים להעשיר את התקשורת עם קהל היעד. העדכונים האחרונים יכולים לשמש למגוון פעילויות שיווקיות, החל מהדרכות מקוונות ועד לאירועי אירוח בלייב. האפקט של כלל השיפורים האלו יחד יוצר הזדמנות חדשה, רק צריך להיות מהירים מספיק כדי לנצל אותה.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של ווטסאפ

תגיות רלוונטיות: ווטסאפ
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
15
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
קידום אתרים
עומר לייבנזון
45
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
קידום אתרים
עומר לייבנזון
104
שיווק דיגיטלי
יורם ליכטנשטיין
106251
תוכן וקופירייטינג
שי משען
101545
פרסום באינטרנט
דוד כהן
100818
מדיה חברתית
דנה רוזן
82664
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.