בשבוע הבא יתקיים כנס VisionCamp, השני במספרו, אשר נמשך יומיים ומתמקד בטראפיק ומוניטיזציה. הכנס לא בנוי בפורמט הסטנדרטי של רוב הכנסים – במקום לקבל רשימה של הרצאות עם רשימת טריקים וטיפים שיעבדו כמו קסם, כל המרצים מגיעים עם קבלות מהשטח ודנים באסטרטגיות לטווח ארוך. מעבר לכך, אם כן יש בהרצאה מדריך או רשימת צעדים (action items), הם מחולקים בנפרד לקהל לאחר ההרצאה. אפשר להתרשם ממספר הרצאות בוידאו שפורסמו מהכנס הקודם.
על מה מדברים בכנס?
ההרצאות לא מיועדות בהכרח למתחילים, אלא בעיקר לאנשים שכבר בחרו לעצמם תחום ועכשיו רוצים להתמקצע בו בצורה עצמאית. ההרצאות אורכות בין 60 ל- 90 ונועדו לכסות נושאים שלמים אפילו בפרק הזמן המוגבל הזה. הדגש הוא על פרקטיקה ולא מידע.
מבחינת נושאים, ההרצאות ביום הראשון יעסקו בהיבטים שונים של עולם השיווק באינטרנט ופרסום ממומן, אם כי ההרצאה של יגאל פינס בעצמו (המייסד של הכנס) תעסוק ב- SEO כדוגמה לתחום בו אפשר לסגל לימוד בצורה אבסטרקטית ועצמאית. ביום השני יתקיים פאנל מומחי SEO והרצאה של טל פריהר על Onsite SEO למתקדמים.
פרטים כלליים
- תאריך: 10-11 ליוני, 2012 (ביום ראשון ושני הקרוב).
- עלות: 797 ש”ח
- מיקום: בית ציוני אמריקה, ת”א.