בכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.
סימולאטור הצעות המחיר מציג מעתה גם המרות
לפוסט המקורי ב- Search Engine Land
סימולאטור הצעות המחיר של Google Adwords מציע מעכשיו גם סימולציה של המרות ולא רק של חשיפות או לחיצות, כשהמדד המדויק הוא כמה לחיצות בכל יום יובילו להמרה. חשוב לשים לב שעל מנת שהסימולאטור יהיה מדויק יחסית, הוא מתבסס על שבעת הימים האחרונים של הקמפיין, אבל גם על נתונים היסטוריים של החשבון, כך שככל שיש יותר נותנים, כך התוצאות יהיו מדויקות יותר. אגב, ההצעה של Ginny Marvin מ – SEL היא לקחת מקדם ביטחון של שבוע נוסף ולוודא שקוד המעקב שלכם אחרי המרות עובד לפחות שבועיים.
הערה טכנית – על מנת להגיע לסימולאטור, אתם חייבים להגדיר הצעות מחיר ידנית, אז יופיע אייקון של תרשים בטור התקציב (תחת הלשונית של מסעות פרסום) או “מחיר מקסימלי לקליק” (תחת הלשונית של קבוצות מודעות או מילות מפתח)
גוגל הכריזה על כרטיסים חדשים ל – Google Now / Google Search
לפוסט המקורי של אנדרואיד בגוגל פלוס
בפוסט שפורסם בגוגל פלוס על ידי חשבון אנדרואיד הרשמי, נכתב כי הגרסה האחרונה של אפליקציית החיפוש לאנדרואיד, Google Now כוללת מעתה גם כרטיס המציג עדכונים מבלוגים, עדכונים מאתרי חדשות לפי הנושאים שהוגדרו על ידי המשתמש, המלצות על תוכניות טלוויזיה וסרטים, מידע על מפגעים בכביש מ- Waze (מישהו דיבר על הפרדה בין החיפוש של גוגל ל- Waze?!), מידע על תוצאות של משחקי רוגבי ומידע על חבילות מחנויות אשר נארזו וניתנות לאיסוף מהחנות עצמה (כרגע אין תמיכה בסוג כרטיס זה בארץ).
למרות שנראה שמדובר ברשימה גדולה מאוד של תכונות חדשות, העדכון החדש לא ממש צריך להפתיע אף אחד שהבין שאחת השאיפות הנוכחיות של גוגל היא למזג בין חווית החיפוש לבין חווית צריכת המדיה ועולם התוכן, כאשר קל יותר לעשות זאת דרך אפליקציה, בה אנחנו רגילים לעשות שימוש אישי יותר מאשר באתר אינטרנט.
FakeOFF – האפליקציה שתעזור לכם לזהות חברים מזויפים
לדף הבית של האפליקציה בפייסבוק
אפליקציה ישראלית חדשה נועדה לזהות חברים מזויפים בפייסבוק, בין אם מדובר בעברייני מין, גנבי זהות או פושעים המשתמשים בפרופיל מזויף על מנת להשיג מידע אישי על המשתמש ולפרוץ לביתו כאשר הם יודעים כי הוא אינו נמצא בו. בנוסף, האפליקציה בונה לכל משתמש מדד אמינות המדרג אותו מ 1 עד 10 בהתבסס על 365 ימי הפעילות האחרונים שלו (למרות שפרופילים מזויפים רבים נחסמים עוד קודם לכן). מעבר למדד האמינות, אחת האפשרויות המתקדמות באפליקציה (בתשלום) היא לסרוק את תמונת המשתמש ולהשוות אותה למאגר של תמונות משוכפלות.
האפליקציה שאמרה לא לפייסבוק (על סכום של 3 מיליארד דולר במזומן)
Snapchat היא רשת חברתית אשר מאפשרת למי ששולח בה מסר, תמונה או סרטון, למחוק אותם מהמכשיר של המשתמש תוך פרק זמן מוגדר (החל מעשר שניות), ובעידן בו היד על העכבר קלה יותר מאי פעם, קל גם להבין מדוע מדובר בחברה ששווייה הנוכחי מוערך ב- 3 עד 4 מיליארד דולר ודחתה כבר שתי הצעות רכישה מפייסבוק (הקודמת על סך מיליארד דולר “בלבד”).
נראה כי מנכ”ל החברה, איוואן שפיגל, בן ה- 23 בלבד לא מעוניין להכניס משקיעים נוספים ולגייס עוד כסף מעבר ל- 74 מיליון הדולר שכבר גייס או למכור את החברה – לפחות עד לשנה הבאה, וזאת למרות שאין כרגע לרשת שום מודל הכנסות.
ביגוד זול שווה הרבה כסף
חברת האופנה זולילי אשר מציעה מבצעים מוגבלים בזמן על בגדים ומוצרים המיועדים לתינוקות, ילדים ואימהות הונפקה לפי שווי של 2.7 מיליארד דולר. לאחר מכן, ביום המסחר הראשון שלה, זינקה המנייה שלה ב – 71%, מה שהעלה את שוויה ל – 4.6 מיליארד דולר. המעניין הוא שרק בתשעת החודשים הראשונים של 2013 הפכה החברה לרווחית לאחר שלוש שנים רצופות של הפסדים.
רק ימים יגידו אם העברת מודל הקופונים המוכר גם לזירת האופנה אכן יהיה בעל זכות כיום לאורך שנים, אבל אם לשפוט לפי כמות מבצעי סוף העונה בחנויות הבגדים הפיזיות, כנראה שהייתה זו רק שאלה של זמן עד שייקום אתר שיחבר בין השניים…