בשידור אשר נערך ב-4 ליוני, 2021, ענה מולר לשאלת גולש שעסקה בחזרה של תוכן Above the fold בדפים רבים באתר. ג’יימסון סנסון, בעל אתר עם כוונה לחדש את הבלוג שלו, העלה את השאלה בנוגע לחזרה של הכותרות, הטקסט וסט הקישורים בכל דפי הנושא. מולר הגיב לשאלתו וזו פורסמה ב-Searchenginejournal.
עד כמה חשוב שהתוכן באזור Above the fold יהיה ייחודי לכל עמוד
התוכן באזור Above the fold, האזור שרואים כשנוחתים בראש העמוד לפני שמתחילים לגלול, הוא המפגש הראשון של הגולש עם התוכן. המונח מגיע מעולם העיתונאות כאשר אלו נמכרו כשהם מקופלים והחלק העליון הוא שמשך את תשומת לב הלקוחות והיה הגורם המשמעותי בהצלחת המכירות. מסתבר שכשהדבר נוגע לאתרי אינטרנט, גם גוגל רואה חשיבות לכך שיהיה תוכן ייחודי כלשהו באזור זה בכל דף.
לצד החשיבות של מה שמופיע באזור הזה, מולר מציין כי אי אפשר שכל התוכן יהיה ייחודי. זה בסדר שתהיה אותה יחידת HERO כללית בראש העמוד, שהתפריט יהיה זהה והבאנר או אלמנטים אחרים יהיו זהים בכל העמודים, כל עוד אלו מאוזנים עם תוכן שלא מופיע במקומות אחרים באתר.
בתהליך כתיבת תוכן לאתר, בעלי אתרים צריכים לשאוף להצבת תוכן ייחודי באזור Above the fold ככל שהדבר מתאפשר. מולר ציין כי לגוגל חשוב שתהיה כמות מסוימת של תוכן ייחודי באזור אסטרטגי זה. זו יכולה להיות כותרת שמתארת את מה שנמצא בדף, אך עדיף שיהיה יותר מכך ואם ישנה מגבלת תוכן בשל עיצוב האתר יש לשאוף לתוכן שימושי למטרת דירוג.
גוגל מחשיבה גם את תגובות הגולשים
גוגל סורקת את עמודי האתר ומתייחסת למה שנמצא ב-Above the fold, אך זה לא הדבר היחיד שהיא בוחנת. חשוב לה לדעת גם איך הגולשים מגיבים לדף. השאלה שבעלי האתרים צריכים לשאול היא האם הגולש שיתקל בתוכן ימצא אותו כמעניין או לא.
אין להסתמך רק על הדרך בה גוגל מבצעת את סריקת האתרים אלא לבחון כיצד הגולשים מגיבים אליהם. מולר אומר שאמנם זו אינה נקודת מבט של SEO אך תמיד חשוב לדעתו לבדוק מה קורה בפועל עם המשתמשים באתר. יתכן שהם יסתפקו בתוכן מינימלי ב-Above the fold, אך יתכן שיצטרכו יותר מכך כדי להמשיך לקרוא.
החלק בהנגאוט שבו ג׳ון מולר מתייחס לעניין: