טוויטר יוצאת עם בדיקה רשמית של יצירת פרופילים מקצועיים. מדובר על דרך חדשה בה מותגים, יוצרים ובעלי עסקים יוכלו להציג את עצמם עם תכונות ייעודיות שיתאימו במיוחד למשתמשים אלו.
כפי שפורסם ב-socialmediatoday, טוויטר בוחנת הקמת פרופילים מקצועיים אשר יכללו מידע נוסף על הפרופיל כולל כתובת ופרטי קשר במסגרת הפרופיל הראשי. הפריסה מתוכננת להיות מעודכנת בשונה מהפרופילים האישיים.
טוויטר מסבירה את המהלך באופן הבא:
“פרופילים מקצועיים הם כלי חדש שיאפשר לעסקים, מלכ”רים, מפרסמים ויוצרים – כל מי שמשתמש בטוויטר לעבודה – להציג מידע ספציפי על העסק שלהם ישירות בפרופיל שלהם. אנחנו מתחילים עם מאגר קטן של עסקים בארה”ב ויעניק יותר חשבונות גישה לפרופילים מקצועיים בחודשים הקרובים. “
מגוון אפשרויות חדשות
פורמט הפרופיל שמוצג בהודעה של טוויטר שונה במקצת מהודעותיה בנושא בעבר. בהודעות קודמות הופיעו בתצוגה המקסימה של הפרופילים המקצועיים אפשרויות כמו קטגוריית עסקים וסוגי תג נוספים.
נכון לעכשיו, קבוצה קטנה של מותגים תוכל לפתוח את הפרופיל המקצועי וזאת במטרה לאפשר לטוויטר לפתח אפשרויות נוספות ולספק למותגים דרכים חדשות למקסם את הפוטנציאל שלהם דרך הפלטפורמה.
יצירת פרופילים מקצועיים נפרדים מפורופילים פרטיים כפי שכבר עשו בפייסבוק ואינסטגרם, יכולה ליצור לטוויטר מגוון הזדמנויות חדשות. הן בקידום העסקים והן במתן הזדמנויות חדשות למותגים, מדובר בסיווג וניהול החשיפה.
טוויטר תוכל בסופו של דבר לעודד השקעה במודעות ולמקסם את הכנסותיה. עם זאת, כיוון שעד עכשיו לא הייתה הפרדה בין סוגי הפרופילים, מותגים כבר הקימו לעצמם פרופילים וכבר יצרו מסרים וציוצים שרלוונטיים לעוקבים שלהם. כל זאת יכול להקשות על טוויטר במהלך הקרוב.
ההזמנות של טוויטר תהיה דווקא בהקלה על השקת מוצרים חדשים, ייעודיים וליצור הזדמנויות יעילות לשיח עם הקהל הרחב. צעדים אלה ישמשו כהזדמנות לבעלי מותגים, מלכ”רים, עסקים ואחרים ויעודדו אותם לפתוח פרופיל מקצועי.
אין כל ספק כי יהיה מעניין לראות לאן הפרופילים יתפתחו ובמיוחד לאור העובדה שבפני המותגים השונים יש מגוון אפשרויות בפלטפורמת טוויטר ובאחרות. נצטרך לעקוב אחר ההתפתחות ולעדכן בהמשך.