טוויטר מתחילה בהשקת Shop Modules אשר מאפשר לפרופילים של מותגים להציג את המוצרים שלהם. כרגע מדובר בפיילוט אשר החל את דרכו ביום רביעי (28 ליולי 2021) אשר פתוח לקומץ מותגים בארה”ב. רק משתמשי iOS יכולים לראות כרגע את המודל החדש.
בחינת הליך הרכישה
כרגע, טוויטר פועלת במטרה לחקור כיצד פרופילים עוברים משלב בחינת המוצרים ועד לרכישה. הפלטפורמה מקווה כי Shop Modules יאפשר למשתמשים לגלות דרך הרשת מותגים ומוצרים חדשים וכי אלו יעברו לכל אורך הליך הרכישה. אם הפיילוט יצליח, המודל עשוי להתרחב ולהיות זמין עבור מותגים וקהלים נוספים.
דרך Shop Modules יוכלו המותגים להגיע לקהל חדש ולעזור לקהל להתוודע למוצרים חדשים. בטוויטר יודעים כי בסיס המשתמשים בפלטפורמות של המדיה החברתית משתנה כל הזמן.
מאפייני המשתמשים ובכלל זה גיל, מין ורמת השכלה, משתנים כל הזמן ולכן הרשת החברתית צריכה גם כן להשתנות. התכונה הנוכחית עשויה להיות שימושית עבור מותגי C2B או C2D אשר הקהלים שלהם פעילים במיוחד בטוויטר.
כיצד עובד (כרגע) מודל קרוסלת המוצרים של טוויטר?
כרגע, Shop Modules עובד כהצגת קרוסלה של מוצרים. קליק על המוצר מעביר את המשתמש אל דף פרטי המוצר אשר משויך (בדפדפן או באפליקציה ללא עזיבת הרשת). מרגע המעבר ניתנים למשתמש פרטים על המוצר ושם הוא יכול להחליט האם להשלים את הרכישה או לא.
הפיילוט פתוח כעת לעסקים אשר פועלים בארה”ב ואלו יכולים להירשם אליו. טוויטר ציינה כי היא יוצרת שותפויות עמוקות עם עסקים אשר משקפים את הפלטפורמה והם בונים אפשרויות מסחר חדשות. החברה מקווה לתת מענה לצרכים של עסקים בגדלים שונים דרך שמירה על חדשנות המוצר שלה.