האפשרות החדשה של חנויות טוויטר תכלול כפתור CTA גדול של “הצגת חנות” בפרופילים עסקיים. המשתמשים יוכלו ללחוץ עליו כדי לצפות בכל המוצרים שהעסק העלה לרכישה באפליקציה.
הצגת עד 50 מוצרים בטוויטר
דרך חנויות טוויטר סוחרים יוכלו להציג עד 50 מוצרים לקונים. התכונה החדשה תיתן לגולשים הזדמנות לצפות במוצרים מתוך הפרופילים של המותגים האהובים עליהם. המותגים יוכלו לפרסם את המוצרים ללא תשלום ולהגיע לקהל לקוחות גדול יותר.
השדרוג המשמעותי של הוא ביכולת להציג 50 מוצרים כשב-Shop Module העסקים מוגבלים להצגת חמישה מוצרים בלבד. מעכשיו המותגים והעסקים ייהנו ממרחב גדול יותר, הצגת המוצרים באפליקציה ומכירה בקליק אחד בלי שהגולשים יצאו ממנה.
בחינת מספר וריאציות
טוויטר מבצעת בדיקה של מספר וריאציות להצגת המוצרים באפליקציה. למעשה, היא כבר ביצעה בדיקה בשנת 2015 כשהיא אפשרה לחלק מהמשתמשים לקדם מוצרים באזור ספציפי בפרופיל. אז הרעיון לא תפס תאוצה אך ההערכה היא שעכשיו הגיע הזמן למסחר ברשתות החברתיות וטוויטר כמובן תשמח להרוויח מכל מקום אפשרי.
הצגת מוצרים בפרופילים תאפשר לסוחרים להתחבר באופן ישיר למשתמשים ויותר מכך, ליהנות מציוצים בנושא. זו עומדת להיות הזדמנות חדשה וטוויטר יכולה להיות שותפה טובה שתוביל חנויות קדימה תוך שהיא נהנית מיותר פעילות של הפרופילים וציוצים רבים.
המטרה של טוויטר – להוסיף עוד 100 מיליון משתמשים עד 2023
טוויטר שמה לעצמה למטרה להגדיל את מספר המשתמשים ב-100 מיליון עד לשנת 2023. אפשרות המכירה דרך האפליקציה יכולה לעזור לה בכך ולמשוך קהל חדש שעוד לא התנסה בה או שהתנסה וכבר אינו פעיל יותר. הפתרון הנוכחי הוא אחד בלבד וכדי להשיג את המטרה שהציבה לעצמה הרשת החברתית תצטרך לבצע עוד פעולות.
היעד שהציבה לעצמה החברה שאפתני ובמיוחד לאור העובדה שבשנת 2021 הצטרפו לרשת החברתית 18 מיליון משתמשים. החברה תצטרך לבצע עוד ניסויים, לספק יותר כלים מקצועיים ועסקיים ואנחנו נצטרך לראות כיצד העלאת המוצרים תשפיע על הרגלי הגלישה והצריכה.