לאחר השקה ראשונית על קבוצת בטא קטנה, טוויטר פותחת את תכונת העסקים לכל הפרופילים המקצועיים המעוניינים בכך. התכונה הוצגה לראשונה באפריל (2021) והייתה זמינה רק בארה”ב ורק למספר מצומצם של עסקים שנבחרו לכך. עכשיו יוצאת טוויטר בהשקה רחבה של התכונה.
בעבר, על מנת לקבל גישה לפרופיל מקצועי טוויטר הייתה זו שמזמינה את העסקים. עכשיו, כל עסק יכול למלא טופס בקשה לשדרוג הפרופיל. כל עסק אשר יעמוד בקריטריונים שנקבעו יהיה זכאי ליהנות מהתכונות החדשות.
מהו פרופיל מקצועי בטוויטר?
פרופיל מקצועי הוא שדרוג של הפרופיל הסטנדרטי, ללא כל עלות והוא מאפשר להציג מידע שלא ניתן להציג בפרופיל הרגיל. בין היתר הפרופיל יוכל להציג את הפרטים הבאים:
- מיקום העסק – המיקום של העסק יופיע ישירות בפרופיל יחד עם הצגה ויזואלית על המפה. המשתמשים יוכלו ללחוץ על המפה ולקבל את מסלול הנסיעה לעסק דרך גוגל מפות.
- שעות פעילות – עסקים יוכלו להציג את ימי ושעות הפעילות בעסק הפיזי שלהם, אם ירצו בכך.
- יצירת קשר – ניתן להציג בפרופיל את אפשרויות יצירת הקשר בטלפון, טקסט, הודעה בטוויטר, באימייל וכל זאת לפי בחירת העסק.
בנוסף לכל אלה, הפרופיל המקצועי פותח גישה לתכונות משופרות כמו מודול ניוזלטר אשר מאפשר למשתמשים להצטרף לרשימת התפוצה בלחיצה אחת ומודול חנות המאפשר להציג קרוסלה של מוצרים בחלק העליון של דף הפרופיל. על פי טוויטר, תכונות נוספות נמצאות בתהליך פיתוח.
מי יכול לשנות את הפרופיל שלו לטוויטר מקצועי
למעשה כל עסק יכול להגיש בקשה כדי להפוך את החשבון לטוויטר מקצועי. כדי לעשות זאת יש לפתוח קודם כל חשבון סטנדרטי ולאחר מכן לבקש להמירו דרך מסך ההגדרות, תחת “עבור למקצועי” ולהמשיך לעקוב אחר ההוראות של טוויטר.
טוויטר מאפשרת לכל אחד להגיש בקשה אך היא תבחן כל אחת באופן אישי כשהחשבון המקצועי חייב כרגע להיות מבוסס בארה”ב, החשבון צריך להיות פעיל בשפה האנגלית ולעסק צריך להיות מיקום פיזי בו הוא מקבל לקוחות או מבצע את פעילותו.