בהמשך להשקת ה-TicTok World ובעודה בונה את העידן הבא של הפרסום, חברת טיקטוק חושפת בפנינו פתרונות ומחקרים חדשים מהשנה האחרונה בפלטפורמה, כאשר הם מעניקים לבעלי המותגים ולמשווקים את הכלים המתאימים לבנות מחדש את המעורבות עם קהילת טיקטוק, ולהעניק השפעה אמיתית לעסקים בכל הגדלים.
בדומה לתכונות נוספות של הפלטפורמה, מוצרי המודעות של טיקטוק נועדו לשפר את החוויה של המשתמשים בה, לעורר את היצירתיות שבהם ולשמח אותם. באמצעות מחקרים שנערכו, החברה גילתה כי חלק גדול מן האנשים מבלים זמן רב יותר בצפייה במודעות בטיקטוק בהשוואה לצפייה במודעות בפלטפורמות אחרות.
מה גילו המחקרים?
המחקרים שערכה טיקטוק על קהל המשתמשים שלה הביאו אותה למספר תובנות חשובות:
- 73% מהצופים בטיקטוק אמרו כי הם מרגישים קשר עמוק יותר למותגים איתם קיימת אינטראקציה בפלטפורמה.
- מותגים המופיעים בטיקטוק זכורים ב-40% יותר מאשר מותגים המופיעים בפלטפורמות אחרות.
- נכון להיום טיקטוק הוא הערוץ הצומח ביותר לגילוי. 15% מגילויי המוצר נעשו באמצעות ערוצי מדיה, מיילים ומפה לאוזן.
עוד מאמרים בנושא מהבלוג שלנו:
מבט אל העתיד
נוסף על כך חברת טיקטוק מציינת כי החברה השותפה שלה לעליית המכירות העונה לשם “NCSolutions” רואה באופן עקבי תוצאות מכירות חזקות במיוחד בקמפיינים של טיקטוק, עם החזר ממוצע על הוצאות פרסום של כמעט פי 2 בהשוואה לרמת הביצועים של מסע הפרסום של NCSolutions.
טיקטוק נמצאת כאן על מנת לבנות פתרונות פרסומיים שיובילו לגילוי של מותגים בצורה מהנה וקודמת לקהילה, והיא מצהירה כי מטרתה היא להפוך את מסעות הפרסום באפליקציה להרבה יותר יעילים וגם לפגוש לקוחות פוטנציאלים בכל שלב בו הם נמצאים לאורך תהליך הרכישה שלהם.
זאת בדיוק הסיבה שהיא נוהגת לתת את הדגש על המיתוג והחיבור בין בעלי העסקים לבין בעלי עסקים אחרים – לבין הלקוחות הפוטנציאליים ברשת.
המיתוג והחיבור בין בעלי העסקים הוא חלק לאין היכר חשוב בתהליך מסעות הפרסום שלה.
או כפי שכתבו בבלוג שלהם:
“אנחנו כאן כדי לייצר פתרונות למודעות שיגרמו למותגים להתגלות בצורה מהנה שמתמקדת בקהילה, להפוך את מסעות הפרסום לחסכוניים ויעילים יותר, ולפגוש לקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים לאורך מסע הרכישה שלהם”.