בחינה של רישומי ההורדות מצביעה על כך שבחג המולד TikTok עקפה במספר ההורדות את אינסטגרם ואת פייסבוק. Snapchat מצטרפת גם היא לאפליקציות הפופולאריות ו-Shopee מובילה כפלטפורמת מסחר בדרום מזרח אסיה.
תחזיות חיוביות לאפליקציית TikTok
גם אפליקציית העריכה של TikTok, CapCut נמצאת בעשירת האפליקציות המובילות, מה שהופך את הראשונה לפופולארית במיוחד. התחזיות לשנת 2022 מדברות על כך ש-TikTok תגיע ל-1.5 מיליארד משתמשים במהלך השנה.
כרגע נראה כי זוהי האפליקציה המועדפת על משתמשים צעירים ונקודה זו משמעותית עבור כל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי ובמיוחד במדיה החברתית. עסקים ומשווקים שמכוונים להגיע אל הקהל הצעיר ושרוצים להתחבר אליו דרך הרשתות החברתיות, צריכים לבחון את הנוכחות שלהם ב-TikTok.
מציאות מדומה וחוויה סוחפת
עוד אפליקציה שנהנתה מהורדות רבות במהלך חופשת חג המולד היא Oculus. רבים מהאמריקאים נהנו מפתיחת מתנה ובתוכה אוזניות מציאות מדומה (VR) של Oculus. אוזניות אלו מתחילות לבנות חוויה חדשה אשר מתחילה להתפשט בין המשתמשים.
את השינוי מובילה כרגע Meta אשר רוצה לעודד את השימוש באוזניות שלה וזאת כדי להיכנס לשלב הבא של החיבור הדיגיטלי. אם Meta תצליח לשלוט במרחבי ה-VR היא בהחלט תוכל לשמור על ההובלה שלה ברשת החברתית אך אנחנו עדיין לא שם ולא יודעים כיצד תעבור ההטמעה של הכלים החדשים שלה.
הצעירים נפגשים במשחקים
עוד מגמה ברורה שנראה שתמשיך להתפתח ולשלוט בשנה הקרובה היא מפגשים במשחקים חברתיים. בשנים האחרונות אפשר לראות יותר משתמשים צעירים שעברו לאינטראקציה חברתית במסגרת משחקים הפועלים ברשת. עבור גיימרים צעירים זוהי דרך ההתקשרות המשמעותית ביותר ועולם זה יכול לקבוע כיצד ייראו האינטראקציות העתידיות.
ההשקעה של הגיימרים במשחקים, בחירת הדמויות ובנייתן, משמעותית. הם מבלים במשחקים ומתקשרים באמצעותם לא פחות זמן מאשר ברשתות החברתיות השונות.