טיק טוק מציינת את חודש מאי כחודש העסקים הקטנים והבינוניים. הפלטפורמה משיקה כלי קידום ומודעות חדשים כדי לעזור לעסקים לנצל טוב יותר את הפלטפורמה ולהעניק יותר הזדמנויות קידום.
כפי שפורסם ב-socialmediatoday, טיק טוק הכריזה על מגוון מבצעים, כלי קידום ומפגשי העשרת הידע וזאת לציון שבוע העסקים הקטנים הבינלאומי או כפי שהם קוראים לזה – חודש העסקים הקטנים הבינלאומי. את הפרטים על כך אפשר לקרוא בהשטאג SupportSmallBusiness#.
Tik Tok מעודדת הצגת אהבה לעסק הקטן
במהלך חודש מאי הרשת החברתית מבקשת להראות אהבה לעסקים הקטנים. בעלי עסקים מוזמנים לשתף את החוויות שלהם באמצעות ההאשטג ובכך לתת ללקוחות הצצה לעולמם. החל מהזמנות, אריזה וכל מה שקורה מאחורי הקלעים. ברור כי לא כל עסק יכול לייצר בקלות תוכן פופולארי אך הרשת מקווה להרחיב את ההזדמנויות לעסקים בחודש הנוכחי.
טיק טוק מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Nielsen כדי לאפשר לעסקים לייעל את פעולות הפרסום שלהם. מעכשיו יהיה ניתן להשתמש במיקום גיאוגרפי בפרסום ולהסתמך על פילוח מתקדם. המיקום הגיאוגרפי יאפשר לעסקים לנצל את הפרסום שלהם ולחסוך משאבי זמן וכסף. המיקוד של Nielsen יאפשר לעסקים לכוון את מסע הפרסום שלהם בטיק טוק לשווקים ספציפיים וכך להשיג תוצאות רלוונטיות יותר עבורם.
סדרת ראיונות של עסקים שהצליחו ב- Tik Tok
מדי יום שישי בחודש מאי יתקיימו ראיונות של הרשת עם עסקים וחברות שכבר זכו להצלחה בפלטפורמה. הראיונות הללו יעניקו לבעלי העסקים הצצה וזווית נוספת לרשת וזאת כדי לעזור להם להקים את הקהילה שלהם ולשגשג איתה. בראיון הראשון ישתתפו ארבעה בעלי עסקים קטנים שהצליחו ברשת, מתחומים שונים ומגוונים ובעלי העסקים מוזמנים להצטרף אליו.
עסקים אשר מעוניינים לנצל את המבצעים של הרשת החברתית לפרסום בחודש הקרוב יוכלו להיכנס אל ספריית המודעות של Tik Tok כדי להבין יותר לעומק את האפשרויות העומדות מולם ולבחור במבצע האפקטיבי ביותר עבורם.