טיק טוק משיקה מגזין חדש

מיטל אור
טיק טוב משיקה מגזין דיגיטלי חדש במטרה לעזור למפרסמים לתכנן את אסטרטגיית השיווק שלהם. הגיליון הראשון של המגזין יצא לדרך ב-12 בנובמבר 2021.
טיק טוק משיקה מגזין חדש

מפרסמים אשר משתמשים באפליקציית TikTok ישמחו לשמוע כי מעכשיו הם זוכים למגזין דיגיטלי בשם “The Roundup”. במגזין יוצגו קמפיינים של המותגים המעניינים והמצליחים ביותר באפליקציה וכל גיליון יכסה נושא חדש שיעזור למשווקים ולמפרסמים להבין כיצד ניתן למנף את TikTok ולהניב תוצאות טובות יותר.

שמונה עמודים העוסקים בקמפיין בהובלת היוצרים

הגיליון הראשון של המגזין כולל שמונה עמודים והוא עוסק בקמפיינים בהובלת יוצרים. בין היתר מופיעות בגיליון תובנות והערות מעניינת בנוגע לשותפויות בין מותגים ליוצרים. בין היתר פירטה TikTok על היוצרים המעוברים ואף הוסיפה נתונים סטטיסטיים ותובנות כלליות. כל זאת כדי לעזור לקבל החלטות פרסומיות שיווקיות עתידיות.

בגישה של TikTok, מותגים שמתחברים ליוצרים, בונים אמינות מיידית עם הקהילה אשר משתמשת באפליקציה. הדבר מאפשר להם להיחשף אל הקהל שלהם בדרך שונה מכפי שהיה נהוג כשהדגש הוא על כיף, טבעיות ואמינות.

כתוצאה משיתופי הפעולה זוכים המפרסמים לביצועים עוצמתיים וזאת לצד קבלת אמון מהקהל והגעה לקהלים חדשים ונלהבים. TikTok באה לעזור למפרסמים פוטנציאליים ולהדריך אותם בשימוש בפלטפורמת ה-Creator Marketplace. המפרסמים יכולים להשתמש בפלטפורמה כדי לחפש ולבחור יוצרים פוטנציאליים וליצור שיתופי פעולה בקמפיינים.

העוצמה שבשיתופי פעולה בעידן הרשתות החברתיות

TikTok מעודדת את המפרסמים והמשווקים להיות יצירתיים והיא מעודדת שיתופי פעולה. שני הדברים הללו יחדיו ממקסמים את טווח ההגעה של מסעות הפרסום ואת האופן בו הקהל תופס את המותגים השונים. המגזין החדש נועד לעזור למפרסמים במציאת שיתופי הפעולה הנכונים להם.

כיוון שהרשת החברתית TikTok פונה לקהל צעיר יחסית לרשת אחרות, היא מושכת אליה מותגים רבים שרוצים להגיע אל אותו קהל שמבלה באפליקציה שעות רבות. המגזין פתוח לקהל הרחב וזמין להורדה כאן.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1344
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
929
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
410
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108153
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102559
מדיה חברתית
דנה רוזן
83216
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.