הרשת השיקה סרטון אשר ממתמקד באופן בו TikTok מסייעת להגביר את המעורבות בתוך הנישות. על פי הסרטון, עסקים יכולים להתחבר לתהליך כדי למקסם את מאמצי הקידום והמיתוג שלהם.
אין כל ספק כי TikTok היא חלק מהתרבות הכללית והיא לא מסתירה שהיא רוצה להביא אליה יותר מפרסמים. CommunityToks מיועדת לספק עוד הזדמנויות לעסקים וכן לצמצם את גורם ההפחדה הקשור ביצירת תוכן ברשת החברתית. גם מותגים ועסקים שמרגישים שאין להם רעיונות לסרטונים טובים מספיק להעלאה יוכלו להתחיל ליישר קו עם הקהילות ולהתחיל להתחבר לקהל.
לדבר TikTok
הרשת החברתית אמנם יוצרת קהילות אך מבחינת התוכן דבר לא השתנה. מי שרוצה להצליח להתחבר ולתקשר עם המשתמשים ברשת צריך “לדבר” בשפה שלה ולייצר סרטונים שמתאימים למגמות המשתמשים במטרה וכך להגביר את המעורבות.
CommunityToks מאפשר למותגים ועסקים להבין טוב יותר במה עליהם להתמקד ומה חשוב לקהל שלהם. הם יכולים להתחיל להביע את עצמם בצורה ייחודית וכל זאת בהתאם לקהילה שלהם. על פי TikTok כדאי למותגים להיות פעילים, להבין במה מתמקדת בכל קהילה, איזה סגנון תוכן יוצר עניין ובכלל זה איזה סאונד ואילו אפקטים פופולאריים אצלה.
כמו אינסטגרם, TikTok עברה את סף מיליארד המשתמשים. עם זאת, בניגוד לראשונה הרשת פונה לקהל צעיר ועכשיו דרך CommunityToks המותגים יוכלו להיות עם אצבע על הדופק ולהכיר את הטרנדים העדכניים ביותר.
הצמיחה של TikTok צפויה להמשיך גם בשנת 2022 ואיתה גם ההזדמנויות עבור עסקים, מותגים ויוצרים. כל מי שרוצה להגיע לקהל הנכון, להשקיע בתוכן המתאים ולחזק את המותג שלו, יכול מעכשיו להשתמש ב- CommunityToks ולמצוא את הדרך הנכונה להשתמש בפלטפורמה.