החברה אמרה כי “WooCommerce הוא פתרון המסחר הגמיש שבנוי על וורדפרס ומאפשר לכמעט משליש אתרי הקניות למכור כל דבר, בכל מקום. התוסף החדש, TikTok for WooCommerce יאפשר לבעלי החנויות לסנכרן את הקטלוג שלהם עם הפרופיל, להתקין פיקסל TikTok מתקדם ובכך לעקוב אחר ביצועי הפרסום וליצור מודעות ממוקדות לקהל בקלות ותוך דקות ספורות”.
הרחבת ההזדמנויות עבור בעלי החנויות
הפונקציה החדשה תפעל מתוך לוח המכוונים של WooCommerce ותאפשר למשתמשים לחבר לפרופיל את קטלוג המוצרים שלהם, לבצע מעקב אחר הפיקסלים של TikTok וליצור מודעות TikTok. בעלי החנויות יוכלו לבנות אסטרטגיית TikTok מותאמת למותג ולייעל אותה כך שההשפעה שלהם תתבטא בסופו של דבר בקניות של ממש.
התוספת החדשה מרחיבה את אפשרויות המסחר המתבצעות באמצעות TikTok כאשר הפלטפורמה כבר מספקת אינטגרציה עם Shopify מאז 2020. WooCommerce היא פלטפורמה משמעותית וכדאי לשים לב כי גם Pinterest הצהירה בחודש שעבר על אינטגרציה עם WooCommerce.
TikTok משאירה את המשתמשים בתוך האפליקציה
הרעיון של הרחבת האפשרויות בתוך TikTok פותח הזדמנויות רבות לא רק למפרסמים ולבעלי המותגים והחנויות. כמו כל רשת חברתית ואתר, גם TikTok שואפת להשאיר את המשתמשים בתוכה זמן רב ככל האפשר. שיתוף פעולה עם יוצרים ומותגים מגביר את העניין של המשתמשים בקנייה מתוך האפליקציה ומשאיר אותם בתוכה זמן רב (ומגביר את סיכויי החזרה).
אפשר לראות כי היום ישנם יוצרים בארה”ב אשר מייצרים הכנסות שמקורן במכירות המתבצעות בשידור חי. TikTok שואפת לבנות מערך תמריצים שישאיר אצלה את המפרסמים, המוכרים וכמובן, המשתמשים. האינטגרציה החדשה אמורה לתת מענה בדיוק למשימות הללו. היא עוד שלב בהתפתחות של TikTok וכפי שהמוכרים צפויים להרוויח ממנה כך גם הרשת החברתית.
בעלי חנויות אשר מעוניינים להוריד את התוסף עבור TikTok יוכלו לבצע זאת בלחיצה כאן.