גוגל אנליטיקס 4 יחליף את יוניברסל אנליטיקס שיפסיק לפעול

מיטל אור
לפני כשנתיים וחצי גוגל הציגה את Google Analytics 4 כשהמטרה הייתה לטפל בתקני המדידה ולעזור לעסקים להתפתח. Google Analytics 4 מביא גמישות במדידת נתונים מסוגים שונים והוא מספק חוויית ניתוח עתידית חזקה.
גוגל אנליטיקס 4

הרעיון הוא לאפשר לעסקים לראות את מסעות המשתמשים המאוחדים באתרים ובאפליקציות שלהם ולהשתמש בטכנולוגיית הלמידה של גוגל לצורך תחזית ותובנות. Google Analytics 4 בנוי כך שהמשתמשים יוכלו לעמוד בקצב של השינויים.

ללא פתרונות מדידה מודרניים, עסקים עובדים ללא תובנות חיוניות שיכולות להשפיע על ההצלחה שלהם. Google Analytics 4 נותן פתרון אנליטי חוצה פלטפורמות ועתה גוגל מודיעה כי ב-1 ליולי 2023 כל הנכסים הסטנדרטיים של Universal Analytics יפסיקו לעבד התאמות חדשות וכי כל נכסי Universal Analytics 360 יפסיקו לבצע את העיבוד שלושה חודשים לאחר מכן, ב-1 לאוקטובר 2023.

עוברים הלאה מ-Universal Analytics

Universal Analytics נבנה מתוך מטרה לספק מדידות מקוונות בפעילות המתבצעת משולחן העבודה ולצפות בנתונים בקלות רבה. עם זאת, מתודולוגיית המדידה הנוכחית מתיישנת במהירות ו- Google Analytics 4פועל על פלטפורמות רבות ושאינה מסתמכת רק על קבצי Cookie ומשתמש במודל נתונים מבוסס אירועים כדי לספק מדידה ממוקדת עבוד המשתמש.

למרות ש-Universal Analytics מציעה מגוון של בקרות פרטיות, Google Analytics 4 תוכנן מראש עם אמצעי פרטיות והוא נותן חוויה טובה יותר הן ללקוחות והן למשתמשים. הכלי עוזר לעסקים לעקוב אחר הצרכים המתפתחים ולעמוד בציפיות של המשתמשים כשהוא יספק בקרות מקיפות ומפורטות לצורך איסוף נתונים ושימוש בהם.

גוגל ציינה כי Google Analytics 4 לא יאחסן עוד כתובת IP וכי הפתרונות והבקרות נחוצים במיוחד אורך החשיבות של שמירה על פרטיות הנתונים הבינלאומית של ימינו. המשתמשים מצפים להגנה על הפרטיות ולשלוט על הנתונים שלהם והכלי החדש יספק זאת.

Google Analytics 4 תוכנן תוך דגש על היעדים העיקריים של העסק

Google Analytics 4 תוכנן כך שעסקים יוכלו להשיג את היעדים העיקריים שלהם כשהוא יסייע להגברת המכירות, התקנות אפליקציה, יצירת לידים והעלאת המעורבות של הלקוחות תוך חיבור שלהם למותג. Google Analytics 4 יכול לתמוך בעסק במספר דרכים:

  • הבנת הלקוחות תוך קבלת תצוגת מחזור חיי הלקוח
  • שיפור ROI תודות לנתונים מבוססים וניתוח השיווק על מסע הלקוח
  • מדידת מעורבות והמרות תוך מחשבה על התאמה לצרכי העסק
  • קבלת יותר ערך מהנתונים לצורך תובנות ויצירת תחזיות עתידיות
  • התאמה אישית של הנכסים כדי לנהל את הנתונים בצורה טובה יותר

 

כיצד תוכלו להשתמש ב-Google Analytics 4 לטובת העסק? קראו כאן את המדריך המקיף ביותר על 4GA למתחילים.

 

לקריאת ההודעה של גוגל

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
891
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
701
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
354
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107907
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102356
מדיה חברתית
דנה רוזן
83167
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.