בפוסט הקודם דברנו על קישורים ממומנים ושבעה כללי “עשה” בדרך למודעה המושלמת. היום ניקח את התיאוריות הנ”ל ונבחן את יישומן הלכה למעשה בדף תוצאות. להלן צילום מסך של מגוון מודעות למחרוזת “טיסות לניו יורק“.
בטרם ננתח יחד את דף התוצאות, קחו לעצמכם דקה לקרוא את כולן (לחצו על התמונה להגדלה) ולענות על השאלות הבאות:
- מה הם שלושת הקריאטייבים המוצלחים ביותר לדעתכם?
- אילו מודעות הכי בולטות בדף התוצאות?
- איזו מודעה אתם הייתם כותבים עבור מחרוזת חיפוש זו?
בסוף הפוסט אציג את התשובות שלי, מעניין יהיה להשוות בין הבחירות השונות.
מודעה 1 (לקוח KLM)
יתרונות: הכותרת המובלטת היא צורת היחיד (טיסה ולא טיסות), לכן אין התאמה מלאה בין הכותרת למחרוזת החיפוש. למרות זאת, עדיין המחרוזת זוכה להדגשה. בנוסף, הצעת המסר מותאמת לחורף, משמע המודעה רלוונטית לעונת החיפוש.
ציון: **** (4 כוכבים)
מודעה 2 (לקוח AirFrance)
יתרונות: אין התאמה מלאה למול המחרוזת, אך עדיין כותרת המודעה מוצגת כשאלה לגולש, דבר שמבליט את הכותרת. בנוסף, קיימת קריאה לפעולה ברורה בצורת “הזמן עכשיו” לצד מספר הטלפון שמבליט את המודעה.
ציון: *** (3 כוכבים)
מודעה 3 (לקוח travellear)
חסרונות: אין התאמה בין מחרוזת החיפוש לכותרת המודעה והמילה “ניו יורק” לא מוזכרת כלל במודעה.
ציון: * (1 כוכב)
מודעה 4 (nehoratours)
יתרונות: ציון מחירי הטיסות בגוף המודעה מבליט את המודעה למול המתחרים.
חסרונות: אין התאמה בין מחרוזת החיפוש לגוף המודעה. יתרה מזאת, המודעה מציגה מחירים ליעדים לא רלוונטים בארה”ב.
ציון: * (1 כוכב)
מודעה 5 (לקוח britishairways)
יתרונות: המילה “ניו יורק” מודגשת פעמיים, הן בכותרת והן בגוף העבודה
חסרונות: למרות שהמודעה מובלטת על ידי ציון המחיר בכותרת, למול nehoratours מדובר על מחיר יקר ב-300$, משמע הצעת הערך חסרת חשיבות ועוד מציגה את בריטיש איירווייס כחברה יקרה.
ציון: ** (2 כוכבים)
מודעה 6 (לקוח Eshet Tours)
יתרונות: כותרת המודעה זהה למחרוזת החיפוש. בנוסף, קיימת הצעת ערך בגוף המודעה (מחירים מצוינים) וקריאה חזקה לפעולה (היכנסו והזמינו עכשיו).
ציון: *** (3 כוכבים)
מודעה 7 (לקוח getout)
יתרונות: הכותרת מבליטה את המודעה וזהה למחרוזת החיפוש. בנוסף, שילוב המילה באנגלית “Getout” מבליטה את גוף המודעה ותורמת לחיזוק המיתוג האישי של האתר.
ציון: *** (3 כוכבים)
מודעה 8 (לקוח kal)
יתרונות: התאמה מלאה בין מחרוזת החיפוש לכותרת המודעה. בנוסף, קיימת הצעת ערך ייחודית (מחירים אטרקטיבים למזמינים דרך האתר).
ציון: *** (3 כוכבים)
מודעה 9 (לקוח betterfly)
חסרונות: אין אזכור לניו יורק בכותרת המודעה, משמע רלוונטיות נמוכה למחרוזת החיפוש של הגולש.
ציון: * (1 כוכב)
And the winner is…
המודעות אותן מצאתי כאפקטיביות במיוחד הן מודעות מספר: 1, 2, 6 ו-7.
בחרתי לשלב את האלמנטים שיעבדו טוב במודעות הנ”ל וליצור מודעה חדשה (ראו תמונה). להערכתי המודעה הנ”ל תביא את מירב הגולשים “האיכותיים” שירכשו כרטיס טיסה לניו יורק דרך האתר (לחץ על התמונה להגדלה):