ניתוח מודעות פרסום – מתיאוריה למעשה

פבל ישראלסקי

בפוסט הקודם דברנו על קישורים ממומנים ושבעה כללי “עשה” בדרך למודעה המושלמת. היום ניקח את התיאוריות הנ”ל ונבחן את יישומן הלכה למעשה בדף תוצאות. להלן צילום מסך של מגוון מודעות למחרוזת “טיסות לניו יורק“.

בטרם ננתח יחד את דף התוצאות, קחו לעצמכם דקה לקרוא את כולן (לחצו על התמונה להגדלה) ולענות על השאלות הבאות:

  • מה הם שלושת הקריאטייבים המוצלחים ביותר לדעתכם?
  • אילו מודעות הכי בולטות בדף התוצאות?
  • איזו מודעה אתם הייתם כותבים עבור מחרוזת חיפוש זו?

בסוף הפוסט אציג את התשובות שלי, מעניין יהיה להשוות בין הבחירות השונות.

מודעה 1 (לקוח KLM)

מודעה 1

יתרונות: הכותרת המובלטת היא צורת היחיד (טיסה ולא טיסות), לכן אין התאמה מלאה בין הכותרת למחרוזת החיפוש. למרות זאת, עדיין המחרוזת זוכה להדגשה. בנוסף, הצעת המסר מותאמת לחורף, משמע המודעה רלוונטית לעונת החיפוש.
ציון: **** (4 כוכבים)

מודעה 2 (לקוח AirFrance)

מודעה 2

יתרונות: אין התאמה מלאה למול המחרוזת, אך עדיין כותרת המודעה מוצגת כשאלה לגולש, דבר שמבליט את הכותרת. בנוסף, קיימת קריאה לפעולה ברורה בצורת “הזמן עכשיו” לצד מספר הטלפון שמבליט את המודעה.
ציון: *** (3 כוכבים)

מודעה 3 (לקוח travellear)

מודעה 3

חסרונות: אין התאמה בין מחרוזת החיפוש לכותרת המודעה והמילה “ניו יורק” לא מוזכרת כלל במודעה.
ציון: * (1 כוכב)

מודעה 4 (nehoratours)

מודעה 4

יתרונות: ציון מחירי הטיסות בגוף המודעה מבליט את המודעה למול המתחרים.
חסרונות: אין התאמה בין מחרוזת החיפוש לגוף המודעה. יתרה מזאת, המודעה מציגה מחירים ליעדים לא רלוונטים בארה”ב.
ציון: * (1 כוכב)

מודעה 5 (לקוח britishairways)

מודעה 5

יתרונות: המילה “ניו יורק” מודגשת פעמיים, הן בכותרת והן בגוף העבודה
חסרונות: למרות שהמודעה מובלטת על ידי ציון המחיר בכותרת, למול nehoratours מדובר על מחיר יקר ב-300$, משמע הצעת הערך חסרת חשיבות ועוד מציגה את בריטיש איירווייס כחברה יקרה.
ציון: ** (2 כוכבים)

מודעה 6 (לקוח Eshet Tours)

מודעה 6

יתרונות: כותרת המודעה זהה למחרוזת החיפוש. בנוסף, קיימת הצעת ערך בגוף המודעה (מחירים מצוינים) וקריאה חזקה לפעולה (היכנסו והזמינו עכשיו).
ציון: *** (3 כוכבים)

מודעה 7 (לקוח getout)

מודעה 7

יתרונות: הכותרת מבליטה את המודעה וזהה למחרוזת החיפוש. בנוסף, שילוב המילה באנגלית “Getout” מבליטה את גוף המודעה ותורמת לחיזוק המיתוג האישי של האתר.
ציון: *** (3 כוכבים)

מודעה 8 (לקוח kal)

מודעה 8

יתרונות: התאמה מלאה בין מחרוזת החיפוש לכותרת המודעה. בנוסף, קיימת הצעת ערך ייחודית (מחירים אטרקטיבים למזמינים דרך האתר).
ציון: *** (3 כוכבים)

מודעה 9 (לקוח betterfly)

מודעה 9

חסרונות: אין אזכור לניו יורק בכותרת המודעה, משמע רלוונטיות נמוכה למחרוזת החיפוש של הגולש.
ציון: * (1 כוכב)

And the winner is…

המודעות אותן מצאתי כאפקטיביות במיוחד הן מודעות מספר: 1, 2, 6 ו-7.

בחרתי לשלב את האלמנטים שיעבדו טוב במודעות הנ”ל וליצור מודעה חדשה (ראו תמונה). להערכתי המודעה הנ”ל תביא את מירב הגולשים “האיכותיים” שירכשו כרטיס טיסה לניו יורק דרך האתר (לחץ על התמונה להגדלה):

מודעת טקסט לדוגמא

נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

4
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.