אינפוגרפיק: איך להשתמש במדיה החברתית בזמן חירום?

רועי בן עמי

השימוש ברשתות החברתיות בזמן משבר לאומי, אישי או פוליטי הוא משהו שאנחנו שמים לב אליו הרבה בזמן האחרון, בהחלט משהו שקשה להתעלם ממנו.

למדיה החברתית עצמה הייתה ויש השפעה אדירה על ההתנהגות של אינדיוידואלים שבסופו של דבר גם משפיעה על התנהגותם של מנהיגים. כתרבות, התחלנו להיות יותר ויותר מודעים לכח של המדיה החברתית האינטרנטית בזמנים של משבר לאומי. כמו למשל הבחירות באיראן ב-2009, ההפצה של הקריאה לעזרה לנפגעי רעידת האדמה בטהיטי, או המהפכה הצבאית שנגמרה (בערך) לפני כמה ימים במצרים.

אבל מה עם הסוגים האחרים של אסונות הטבע והפשעים, האם אנחנו יכולים לרתום את המדיה החברתית להשפעה חיובית גם עליהם ?

ב-2009 שתי בנות שנתקעו בבועת אויר מתחת לבית שלהם באמצע סערה, השתמשו בפייסבוק בשביל לקרוא לעזרה במקום להתקשר למוקד החירום בסלולרי שלהם. למען האמת, הרשויות היו מאוד מודאגות מהאינסטינקט ההזוי הזה, אך כהוכחה הוא בסופו של דבר השתלם להן.

לפי מחקר שבוצע לאחרונה ע”י הצלב האדום האמריקאי, הארגון ניהול הקונגרסינולי האמריקאי ועוד ארגונים, המדיה החברתית יכולה לשחק תפקיד גדול מאד בנושא תגובת החירום של בני אדם. למעשה, לפי הסקר שהם ערכו, יותר מחצי מהמשתתפים הודו שהם היו משתמשים ברשת החברתית שלהם על מנת להודיע למשפחה ולחברים שלהם שהם בסדר בזמן משבר או אסון טבע.

בהקשר הזה Mashable פרסמו בשבוע שעבר אינפוגרפיק מגניב, המתאר לנו את תהליכי התגובה שלנו בזמן משבר ואיך המדיה החברתית משתלבת לה בתהליך.

האם גם אתם הייתם חושבים להשתמש במדיה החברתית בזמן משבר גדול?

שתפו:
נכתב על ידי
מומחה לשיווק באינטרנט. רועי בן עמי מנהל מספר פרוייקטים אינטרנטיים, מייעץ לחברות סטארטאפ בארץ ובחו”ל ומנהל את חברת wwO. “כסף באינטרנט זה נוסחה. אם תעשה הכל לפי הספר אין סיכוי שתיכשל”.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1342
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
929
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
410
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108153
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102559
מדיה חברתית
דנה רוזן
83216
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.