גוגל מוסיפה מידע על משלוחי המוצרים בתוצאות החיפוש

עומר לייבנזון
כשנחפש מוצר מסוים בגוגל, כעת יופיעו גם לצד המחיר מידע על זמני המשלוח, עלות המשלוח והאם המוצר נמצא במלאי.
מידע על משלוח מוצרים בתוצאות החיפוש של גוגל

גוגל עולה רמה במידת היעילות שלה לקיצור החיפוש אצל המשתמש, לאור העובדה שכעת ניתן לדעת הרבה יותר פרטים על המוצר שאותו אנחנו עומדים לרכוש, בכלל עוד לפני שנכנסנו לדף המוצר. רק לא מזמן דיווחנו כאן על המחקר שמצא שאנשים מחפשים בגוגל, אך רובם כלל לא נכנסים לתוצאות החיפוש אלא עושים דברים אחרים – ממקדים את שאילתת החיפוש שלהם, יוצאים מהעמוד כי הבינו שהתוצאות אינן תואמות למה שחיפשו או סיבות כאלו ואחרות.

לצד הפיצ’ר החדש שיחסוך המון זמן למשתמשים, תושק גם פונקציה חדשה בסרץ’ קונסול שתאפשר לבעלי האתרים לקבל מידע על שדות למילוי באתר שלהם, על מנת שגוגל ידע לשאוב מהאתר את המידע הנכון.

שקיפות מלאה לגולשים

הכיתוב שנוסף בתוצאות החיפוש, יצא כתוצאה מנקודת הנחה של גוגל שאנשים רוצים לדעת את המחיר הכולל של המוצרים שהם רוכשים, עוד לפני שהם רוכשים אותם. זה נכון, הרי כמה פעמים יצא לכם לקנות באינטרנט, לגלות מוצר זול, לחשוב ש”עליתם על מציאה” רק כדי לגלות שמחיר המשלוח היה גבוה במיוחד? זה פוגע בחווית המשתמש של הגולש באתר, ובמיוחד פוגע בגוגל, שמצידה מעוניינת להפנות את הגולשים לאתרים שבהם ימצאו את מה שהם מחפשים (זו כל מהותה של גוגל).

עבור בעלי האתרים, הפיצ’ר הזה הוא טוב כי אולי הוא יוריד את כמות הכניסות לאתר (אנשים עלולים לקבל מידע שירחיק אותם כמו “אזל במלאי”), אך מנגד – הכניסות לאתר יהיו הרבה יותר איכותיות, ויהוו אינדיקציה הרבה יותר טובה לגולשים שאכן מעוניינים לרכוש דרך האתר. גולשים שקיבלו מידע על מדיניות המשלוחים ואת כל המידע על העלויות לפני כן, הם גולשים שהקליקו על התוצאה כי הם כנראה מצאו בדיוק את מה שחיפשו – וזה דבר מעולה לבעל האתר!

איך מוסיפים את הסכמה לגוגל?

כדי שהפרטים על המוצרים שלכם יופיעו לעיני בגולשים בגוגל ויאפשרו להם לקבל שקיפות מלאה על אתרכם, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בהסבר של גוגל להטמעת “סכמת מוצר” (סכמה שכבר הייתה קיימת בעבר). אם שגיתם בביצוע הפעולה, תקבלו על כך שגיאה בסרץ’ קונסול עם הפריטים שהושפעו:

הוספת מידע על משלוח מוצר בסרץ' קונסול
Google Search Central Blog

לקריאת הידיעה המקורית בגוגל

תגיות רלוונטיות: גוגלמנועי חיפוש
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
61
קידום אתרים
עומר לייבנזון
43
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
48
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
106985
תוכן וקופירייטינג
שי משען
102180
פרסום באינטרנט
דוד כהן
101653
מדיה חברתית
דנה רוזן
82901
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.