כפי שפורסם ב- socialmediatoday, פייסבוק בוחנת כעת את האפשרות ליצור תצוגה חדשה של עדכונים, מה שיעניק למשתמשים את האפשרות לראות תצוגה של סטוריז ואלמנטים מתוך אינסטגרם רילס וכן לשתף מתוך חדרי הווידאו והשמע שמתקיימים באינסטרם.
המטרה של פייסבוק היא להצליח להגביר את איתור חדרי האודיו החדשים שלה, אלו שנמצאים בשלבים אלו בבדיקה מול קבוצות ויוצרים נבחרים. צעד זה יגדיל באופן משמעותי את החשיפה לאינסטגרם רילס כאשר התוכן יודגש בחלק העליון של אפליקציית פייסבוק.
להגביר את העניין ב-REELS
בעוד שישנם מיליארד משתמשים באינסטגרם, בפייסבוק משתמשים מעל 2.85 ועתה פייסבוק תוכל להגביר את העניין סביב תכני רילס על ידי חשיפת קהלים חדשים לאופציה. הדבר עשוי להגדיל את המעורבות ואת העניין ברילס באופן כללי.
הניסיון של פייסבוק להפוך את רילס לאלמנט משמעותי יותר באפליקציה נועד למנוע מהמשתמשים לעבור לאפליקציית Tik Tok. החברה עדיין עובדת על שיפור האלגוריתם של הרילס כדי למקסם את מידת המעורבות והשימוש בפונקציה.
במקביל, החברה מפתחת גם תוכנית תשלומים חדשה ליוצרי רילס מובילים, כזו שנראית דומה להצעת התשלומים של Snaplight של סנאפצ’אט בעבור קליפים מובילים.
פוטנציאל החשיפה
נכון לעכשיו, אינסטגרם נחשבת לגדולה יותר מטיקטוק מבחינת מספר המשתמשים, אך נתון זה יכול להשתנות בכל רגע ומכך החברה חושש. הרחבת הרילס לעבר משתמשי פייסבוק עשויה לחשוף את הפונקציה לקהל חדש, שעוד לא התחבר לאינסטגרם ושימצא את התוכן כאטרקטיבי יותר עבורו.
בפייסבוק מתייחסים את השינוי כאל ניצול פוטנציאל החשיפה, מה שייתן עוד אפשרויות למוניטיזציה ועשוי בסופו של דבר להשאיר את הגולשים יותר זמן בפלטפורמות שלה.
חברת פייסבוק החלה לבחון את השימוש ברילס באפליקציית פייסבוק כבר בסוף השנה שעברה, אך השינוי הנוכחי והניסוי שהיא החלה לבצע הוא הצעד המשמעותי ביותר שהיא עשתה בנוגע לכך. במקביל, החברה מפתחת אפשרות ליצירת רילס דרך הפייסבוק.
בשלב זה מסובר בניסוי ואי אפשר להעריך מה יהיו התוצאות שלו. יהיה מעניין לראות כיצד יפעלו תכני רילס בפייסבוק והאם החברה באמת תצליח להדוף את התחרות מול Tik Tok. אנחנו נמשיך לעקוב.