פורמט מודעות חדש מגיע לרילס באינסטגרם: מודעות Overlay

עומר לייבנזון
חדשות טובות למפרסמים וליוצרי התוכן: מטא משיקה אפשרות להציג מודעות תוך כדי סרטוני ה"רילס".
פורמט המודעות החדש ב"רילס"
פורמט המודעות החדש ב"רילס", Meta Business Help Center

בקרוב, נצפה בסרטוני ה”רילס” ויופיעו לנו מודעות קטנות בתחתית הסרטון – אם המפרסמים בחרו להציג אותן שם. המהלך הזה קשור למגמה מתמשכת של מונטיזציה ברילס, והניסיון של מטא לייצר יותר רווחים מהפורמט המוצלח של הסרטונים “רילס”.

אילו סוגים של מודעות יהיה ניתן להציג?

מטא הציגה שני סוגים של מודעות שניתן לייצר למיקום המודעות החדש:

  • מודעה בתמונה בודדת – מודעות אלה יציגו תמונה בודדת בתחתית המסך, ממש בדומה לבאנרים שמוצגים באתרי אינטרנט. כשמקליקים על הבאנר, המשתמש יוצא מהסרטון לפי כוונת המפרסם (לדף נחיתה, לפרופיל וכד’).
  • מודעות קרוסלת תמונות – פורמט זה מאפשר להציג תמונות מרובות בקרוסלה על פני אותו השטח, כאשר ניתן להחליק ולגלול בין התמונות השונות – מעולה לחנויות אי-קומרס.
    פורמט הקרוסלה בדרך כלל מושך תשומת לב רבה יותר, הודות לאפשרות להציג מספר תמונות או סרטונים במודעה אחת, ומעודד מעורבות עם הגולשים במודעה שלכם. החיסרון הוא, שעדיין מדובר במצב שבו המפרסמים תופסים את המשתמשים בנקודה שבה הם צופים בסרטון אחר, ולא במצב שבו כל הקשב שלהם מופנה לעבר מודעה אחת.

איך מקימים מודעות מהסוג הזה?

כל מפרסם שרוצה להתנסות במודעות החדשות יוכל לבחור את המיקומים האלה דרך Advantage+, על ידי לחיצה על כפתור “מיקומים” בעת הקמת המודעה –> מיקומים ידניים –> מודעות Overlay ומודעות לופ-פוסט ב-Reels / סטורי ו-Reels.

הפורמט רק הושק לאוויר, ועדיין לא קיים בכל המדינות – לכן ייקח ככל הנראה זמן עד שזה יגיע אלינו, לישראל.

“רילס” – פורמט תוכן עם אינספור אפשרויות

מה כבר אי אפשר להגיד על הרילס, פורמט התוכן שצבר פופולריות גבוהה ומעורבות גבוהה מהמשתמשים. אחרי ההצלחה המסחררת של טיקטוק, מטא בחרה לאמץ את הפורמט גם בפייסבוק וגם באינסטגרם ואכן – היא לא טעתה. העדכון האחרון, שיאפשר הצגת מודעות גם על גבי הסרטונים עצמם, מהווה אבן דרך משמעותית ביותר מבחינת אפשרויות הצגת המסרים והמוצרים שכל מפרסם יוכל להציג. מה שנחשב לקונצנזוס בעולמות השיווק, הוא שככל שמותג תופס את עיני הצרכנים ביותר דרכים וביותר מקומות, כך גדלה הזכירות שלו – כלומר הסיכוי שהמשתמשים ידברו על המותג ושהוא יישאר אצלם בתודעה. לכן, האפשרות להציג מודעות במיקום כל כך בולט, כזה שהמשתמשים מבלים בו חלק גדול מהיום שלהם – מביאה הזדמנות עם פוטנציאל גבוה למפרסמים במטא.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Search Engine Land

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
831
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
650
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
345
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107864
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102317
מדיה חברתית
דנה רוזן
83159
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.