יוטיוב שורטס מציגה כמה פיצ’רים חדשים שיקלו על חווית היצירה

עומר לייבנזון
יוטיוב משיקה מספר פיצ'רים חדשים שיקלו על החוויה של יוצרי התוכן והגולשים, מה שבתקווה, עתיד להעניק גוון אחר לחווית הצופים בסרטוני ה"שורטס".
פיצ'רים חדשים ביוטיוב שורטס

אחרי שהציגה מספר פיצ’רים חדשים, שייתכן שישפיעו על מגמות בעולם הסושיאל ויהפכו את החיים של הצופים למהירים יותר – היא הופכת גם את יצירת התוכן לקלה יותר. יוטיוב מציגה מספר פיצ’רים חדשים לשורטס שיעזרו להפוך את היצירה לפשוטה מאי פעם, ואלו כוללים: התאמה אישית של המסך לסרטונים בפורמט רחב, תוספת Text To Speech ופיצ’ר ה”Add Yours” שמעודד קהילתיות. נסקור את 3 הבולטים:

כלי ההתאמה האוטומטית מגיע גם לאנדרואיד

אפשרות מגניבה שיוטיוב כבר השיקה למשתמשי האייפון בעבר היא היכולת להתאים סרטונים רגילים, שצולמו במסך רחב, לסרטונים שפורמט “שורטס” שהמשתמשים גם נהנים לצפות בהם. אחד הדברים החשובים כשממירים סרטון מפורמט רוחבי לאנכי, הוא שחווית המשתמש לא תיפגע – וזה בדיוק חלק ממה שהפיצ’ר הזה מציע. כך, הכלי זז, מבצע זום וחותך באופן אוטומטי ודינמי את הסרטון כדי לוודא שהסרטון נראה מעולה גם במצב החדש:

כלי עריכת סרטוני יוטיוב שורטס

הקראת טקסט אוטומטית מהסרטון

הודות לטכנולוגיית ה-Text To Speech, עכשיו יוצרי התוכן יכולים לערב חושים נוספים כדי להגביר את קשב הצופים בסרטון. אחד הפורמטים הנפוצים שתפסו תאוצה בסרטוני הרילס למשל, הוא כאשר ישנה הקראה ברקע של מלל מסוים, העוזר לסחוף את הצופה לתוך החוויה שהסרטון מציע. זה גם מה שעוזר בין היתר בהגברת מעורבות ועשוי מאוד לסייע בהעלאת העוקבים לערוץ.

איך משתמשים בפיצ’ר? פשוט, מוסיפים את הטקסט על הסרטון, מקישים על סמל “הוסף קול” בפינה השמאלית העליונה, שם ניתן נכון להיום לבחור בין ארבעה קולות שונים להקראת הטקסט (באנגלית).

הקראת טקסט קולית בסרטון יוטיוב שורטס

פיצ’ר “הוסף את שלך”

גם זה, פורמט שתפס תאוצה מאוד מהר באינסטגרם (בסטורי), אז אם זה הצליח באינסטגרם – למה לא ביוטיוב? בסרטון הבא למשל, אפשר לראות איך הודעה קצרה כמו “תראו לי איך נראה הקיץ שלכם” הופכת לדבר כל כך מחבר, שמעודד אחרים לשתף את הסרטון גם אצלם. על גבי התמונה, ניתן לראות את מספר האנשים שכבר השתמשו בטרנד, דבר שעוד יותר מחזק את תחושת הקהילתיות. לקחת חלק בטרנד כזה, יכול לסייע ליוצרי התוכן על ידי “רכיבה על הגל” של הטרנד.

 

סטיקר "הוסף את שלך" ביוטיוב שורטס

מציגים את הטריק האחרון שלימדת את הכלב שלך? יוצרים יכולים כעת לכלול מדבקת “הוסף את שלך” למכנסיים הקצרים שלהם כדי לעורר את הקהל שלך עם תוכן קשור משלהם, ולעורר תגובת שרשרת של תוכן מקסים! אנחנו מוציאים את זה בהדרגה במהלך השבועות הקרובים.

לקריאת הידיעה המקורית ביוטיוב

תגיות רלוונטיות: יוטיוברשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
61
קידום אתרים
עומר לייבנזון
43
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
48
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
106985
תוכן וקופירייטינג
שי משען
102180
פרסום באינטרנט
דוד כהן
101653
מדיה חברתית
דנה רוזן
82901
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.