ת’רדס מכריזה רשמית על ניתוחי נתונים, תכונות טיוטות ופוסטים מתוזמנים

עומר לייבנזון
ת'רדס ממשיכה להוסיף פיצ'רים חכמים ולהפוך אותה לנוחה מאי פעם עבור כל המשתמשים. אז האם ת'רדס תשאיר אבק לטוויטר?
פיצ'רים חדשים בת'רדס
מקור: Meta Newsroom

מטא ממשיכה להרחיב את הפונקציונליות של ת’רדס, והפעם היא משיקה סדרת תכונות חדשות שיקרבו את האפליקציה לרמה של פלטפורמות חברתיות מובילות אחרות. עם ההשקה של פיצ’רים אלו, ת’רדס ממשיכה לצמצם את הפער ולהתקרב לתחרות מול הפלטפורמות הגדולות בשוק, כפי שניתן לראות מהידיעה על חציית רף 200 מיליון המשתמשים החודשיים. התכונות החדשות כוללות ניתוחי נתונים (Analytics), תזמון פוסטים (Scheduling) ואפשרות לשמירת טיוטות פוסטים (Post Drafts).

ניתוחי נתונים (Analytics)

החידוש הבולט ביותר הוא השקת ניתוחי נתונים בת’רדס, שמאפשר למשתמשי שולחן העבודה לגשת לתצוגת מדדי ביצועים מרכזיים עבור החשבון שלהם. תצוגת הניתוחים כוללת ספירת צפיות, תובנות על אינטראקציות, מספר לייקים, תגובות, שיתופים וציטוטים, גרף המראה את גידול העוקבים, ונתוני דמוגרפיה של הקהל. בדומה לכלים מקבילים ב-X, כלים אלו חשובים במיוחד עבור אנשי שיווק ויוצרי תוכן, שיכולים להשתמש בהם כדי לנתח את הביצועים שלהם, לשפר את האסטרטגיה שלהם, ולהציג את טווח ההשפעה שלהם בשיתופי פעולה שיווקיים.

Threads Insights

תזמון פוסטים (Scheduling)

תכונה חשובה נוספת היא האפשרות לתזמן פוסטים. התכונה החדשה מאפשרת למשתמשים לתכנן את התוכן שלהם מראש ולתזמן אותו לפרסום במועד מאוחר יותר. תוכלו לתזמן מספר פוסטים ביום, ואף לכמה ימים קדימה, ישירות מתוך האפליקציה, ללא צורך בשימוש באפליקציות צד שלישי. תזמון הפוסטים מאפשר שמירה על נוכחות עקבית ואפקטיבית בפלטפורמה, מה שמקל על ניהול אסטרטגיית התוכן שלכם באפליקציה, שמצריכה מהירות ועקביות לאורך זמן.

שמירת טיוטות (Post Drafts)

מטא גם שדרגה את אפשרות שמירת הטיוטות בת’רדס. בעוד שבמרץ האחרון נוספה אפשרות בסיסית לשמירת טיוטות, כעת ניתן לשמור עד 100 רעיונות שונים ללא הגבלת זמן, ולהעלותם לפרסום בכל עת. תכונה זו מעניקה ליוצרי תוכן יותר גמישות בתכנון ובביצוע, ומאפשרת להם לשמור רעיונות והשראות לפוסטים עתידיים.

threads drafts

מה המשמעות עבור יוצרי התוכן?

עם ההשקה של תכונות אלה, הפלטפורמה ממשיכה לבסס את עצמה ככלי חיוני עבור יוצרי תוכן ומותגים. התכונות החדשות משפרות את יכולות התכנון והמדידה, ומציעות פתרונות שיכולים לסייע ליוצרי תוכן להגדיל את הנוכחות והמעורבות שלהם בפלטפורמה. זה קריטי במיוחד לאנשי שיווק דיגיטלי, שיכולים כעת לנתח בצורה טובה יותר את ביצועי התוכן שלהם ולהשתמש בתובנות אלה כדי לשפר את האסטרטגיה שלהם.

הצמיחה לא עוצרת

ת’רדס, שהגיעה ל-200 מיליון משתמשים פעילים בחודש, ממשיכה לצמוח ולהשתפר. למרות שהנתונים מראים קצב גידול איטי יותר מאז ההשקה הראשונית, נראה שיותר ויותר קהילות מתחילות לאמץ את האפליקציה, מה שמבטיח את מקומה כמוקד פעילות משמעותי בשיח הדיגיטלי. המאבק על תשומת הלב של המשתמשים רק מתחמם, ות’רדס נראית יותר ויותר כמועמדת רצינית להחלפת את X כפלטפורמת המיקרובלוגינג המובילה.

לקריאת הידיעה המקורית במטא

תגיות רלוונטיות: רשתות חברתיותת'רדס
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
37
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
72
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
89
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107088
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101724
מדיה חברתית
דנה רוזן
82930
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.