מטא ממשיכה להרחיב את הפונקציונליות של ת’רדס, והפעם היא משיקה סדרת תכונות חדשות שיקרבו את האפליקציה לרמה של פלטפורמות חברתיות מובילות אחרות. עם ההשקה של פיצ’רים אלו, ת’רדס ממשיכה לצמצם את הפער ולהתקרב לתחרות מול הפלטפורמות הגדולות בשוק, כפי שניתן לראות מהידיעה על חציית רף 200 מיליון המשתמשים החודשיים. התכונות החדשות כוללות ניתוחי נתונים (Analytics), תזמון פוסטים (Scheduling) ואפשרות לשמירת טיוטות פוסטים (Post Drafts).
ניתוחי נתונים (Analytics)
החידוש הבולט ביותר הוא השקת ניתוחי נתונים בת’רדס, שמאפשר למשתמשי שולחן העבודה לגשת לתצוגת מדדי ביצועים מרכזיים עבור החשבון שלהם. תצוגת הניתוחים כוללת ספירת צפיות, תובנות על אינטראקציות, מספר לייקים, תגובות, שיתופים וציטוטים, גרף המראה את גידול העוקבים, ונתוני דמוגרפיה של הקהל. בדומה לכלים מקבילים ב-X, כלים אלו חשובים במיוחד עבור אנשי שיווק ויוצרי תוכן, שיכולים להשתמש בהם כדי לנתח את הביצועים שלהם, לשפר את האסטרטגיה שלהם, ולהציג את טווח ההשפעה שלהם בשיתופי פעולה שיווקיים.
תזמון פוסטים (Scheduling)
תכונה חשובה נוספת היא האפשרות לתזמן פוסטים. התכונה החדשה מאפשרת למשתמשים לתכנן את התוכן שלהם מראש ולתזמן אותו לפרסום במועד מאוחר יותר. תוכלו לתזמן מספר פוסטים ביום, ואף לכמה ימים קדימה, ישירות מתוך האפליקציה, ללא צורך בשימוש באפליקציות צד שלישי. תזמון הפוסטים מאפשר שמירה על נוכחות עקבית ואפקטיבית בפלטפורמה, מה שמקל על ניהול אסטרטגיית התוכן שלכם באפליקציה, שמצריכה מהירות ועקביות לאורך זמן.
שמירת טיוטות (Post Drafts)
מטא גם שדרגה את אפשרות שמירת הטיוטות בת’רדס. בעוד שבמרץ האחרון נוספה אפשרות בסיסית לשמירת טיוטות, כעת ניתן לשמור עד 100 רעיונות שונים ללא הגבלת זמן, ולהעלותם לפרסום בכל עת. תכונה זו מעניקה ליוצרי תוכן יותר גמישות בתכנון ובביצוע, ומאפשרת להם לשמור רעיונות והשראות לפוסטים עתידיים.
מה המשמעות עבור יוצרי התוכן?
עם ההשקה של תכונות אלה, הפלטפורמה ממשיכה לבסס את עצמה ככלי חיוני עבור יוצרי תוכן ומותגים. התכונות החדשות משפרות את יכולות התכנון והמדידה, ומציעות פתרונות שיכולים לסייע ליוצרי תוכן להגדיל את הנוכחות והמעורבות שלהם בפלטפורמה. זה קריטי במיוחד לאנשי שיווק דיגיטלי, שיכולים כעת לנתח בצורה טובה יותר את ביצועי התוכן שלהם ולהשתמש בתובנות אלה כדי לשפר את האסטרטגיה שלהם.
הצמיחה לא עוצרת
ת’רדס, שהגיעה ל-200 מיליון משתמשים פעילים בחודש, ממשיכה לצמוח ולהשתפר. למרות שהנתונים מראים קצב גידול איטי יותר מאז ההשקה הראשונית, נראה שיותר ויותר קהילות מתחילות לאמץ את האפליקציה, מה שמבטיח את מקומה כמוקד פעילות משמעותי בשיח הדיגיטלי. המאבק על תשומת הלב של המשתמשים רק מתחמם, ות’רדס נראית יותר ויותר כמועמדת רצינית להחלפת את X כפלטפורמת המיקרובלוגינג המובילה.