סוס מנצח לא מחליפים: מטא ממשיכה בשדרוג סרטוני הרילס

עומר לייבנזון
עם הצמיחה המהירה של סרטוני ה"רילס", מטא מוסיפה שינויים נוספים למודעות הממומנות כדי לעזור ליוצרי התוכן להגיע לקהל רחב יותר וממוקד יותר.
שדרוגים לסרטוני רילס
מקור: Facebook announcements

מטא חשפה לאחרונה סדרה של חידושים משמעותיים במודעות רילס, במטרה להעצים מגוון רחב יותר של עסקים ולנצל את הפופולריות העצומה של פורמט יצירת התוכן הזה.

סרטונים קצרים הם המהפכה הבאה

השדרוג האחרון של האלגוריתם של מטא, שכלל שימוש בבינה מלאכותית לצורך טרגוט סרטונים לקהל הרחב, חיזק ככל הנראה את המגמה שבה הסרטונים הקצרים תופסים את מרכז הבמה. עם זאת, פוסטים המכילים קישורים חיצוניים זוכים כעת לחשיפה מופחתת משמעותית. לכן, עבור מפרסמים במטא, אחד הדברים הטובים ביותר שניתן לעשות הוא להתמקד דווקא במודעות הרילס, ולא רק בסרטונים החינמיים.

השינוי ברילס

לאחר שהפכה מחלוצה למובילה בתחום המודעות של רילס, נראה כי מטא עובדת ללא הרף. בהתמדה רבה, היא משקיעה מאמצים רבים כדי להגיע ליותר יוצרי תוכן עם פורמטים מגוונים של מודעות, ובכך לסייע לאנשי השיווק, באמצעות אינספור דרכים למנף אף יותר את הפופולריות ההולכת וגוברת שלו. על פי הנתונים של מטא, אנשים מקצים כעת יותר ממחצית מזמן המעורבות שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם עבור תוכן וידאו. כך למשל, מספר השיתופים של המשתמשים רילס הגיע כבר ל-2 מיליארד שיתופים ביום, ולמעשה המספר הזה הוכפל רק ב-6 חודשים האחרונים.

לכן, מהיום – מודעות המיועדות לקידום אפליקציות יהיו זמינות ברילס, בפייסבוק ובאינסטגרם.

הוספת מוזיקה למודעות

שינוי נוסף שמטא מציגה הוא שיפור בחוויית הפרסום עם אופטימיזציה למוזיקה. כיום, אופציית פרסום שקיימת היא פרסום של תמונה עם הנעה לפעולה. עם זאת, ממחקרים שביצעו במטא, עולה כי מטא שילוב מוזיקה בפרסומות הללו מייצר רמת עניין מוגברת בקרב הצופים, וכך הוספת המוזיקה עשויה לתרום ולייצר קשר טוב יותר בין הקהל למותג. אם חושבים על זה, זה גם הגיוני משום שזו הדרך שבה מפרסמים לנו בטלוויזיה כבר שנים.

לכן, תכונה חדשה שנוספה מאפשרת למפרסמים להוסיף מוזיקה מספריית המוזיקה החינמית, באופן הבא:

מקור: Facebook Announcements

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג SocialMediaToday

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםפייסבוק
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1444
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
966
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
419
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108194
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102589
מדיה חברתית
דנה רוזן
83228
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.