מי מאיתנו שפעיל עם העסק שלו באינסטגרם לא מפרסם ב”רילס”? בפברואר 2022 הושק לראשונה ה”רילס”, שתפס תאוצה במהירות מסחררת והפך לכלי שיווקי מוביל בפלטפורמה תוך פחות משנה וחצי. כדי לעזור ליוצרי תוכן להצליח יותר, הסרטונים הקצרים בפלטפורמה מקבלים שדרוג משמעותי בתקופה זו – עם תכונות חדשות שמטרתן להקל על מציאת השראה לסרטונים, עריכת סרטונים ועל חיבור לעוקבים. התכונות החדשות שהושקו כוללות: השראה לסרטונים ויראליים באמצעות אודיו, הצעות להאשטגים טרנדיים, כלי עריכה חדשים שנוספו ושיפורים לחלק המדדים של רילס (“תובנות”).
גלו מה פופולרי בזמן יצירת רילס
אחת התכונות החדשות שנוספו היא תכונת ה”גילוי” החדשה ביצירת רילס באינסטגרם, תכונה שמטרתה לאפשר ליוצרי תוכן באינסטגרם לקבל השראה מהטרנדים האחרונים. זה יאפשר למשתמשים לראות את השירים הטרנדיים ביותר ברילס, את מספר הפעמים שנעשה שימוש באודיו מסוים לאחרונה ולראות את הנושאים וההאשטגים הטרנדיים ביותר לאחרונה. כל אלה מספקים נתונים שימושיים במיוחד שמסייעים ליצירת תוכן הרלוונטי למגמות האחרונות.
העריכה נעשית קלה יותר
כדי להקל על עריכת הסרטונים, אינסטגרם משלבת קטעי וידאו, שמע, מדבקות וטקסט במסך עריכה מאוחד – קל יותר ונוח יותר. זה מה שיקל על היוצרים ליישר ולתזמן אלמנטים שונים לאורך הסרטון במהירות. אינסטגרם הודיעה כי היא ממשיכה להשקיע עוד בדרכים נוספות שיהפכו את עריכת הרילס לפשוטה וקלה יותר.
עדכונים ל”תובנות” ברילס
אינסטגרם משפרת את נתוני השימוש של רילס כדי לעזור ליוצרים להבין טוב יותר איך התוכן שלהם מתפקד בפלטפורמה. הם הוסיפו שני מדדים חדשים: זמן צפייה כולל וזמן צפייה ממוצע ברילס.
- זמן צפייה כולל – נוגע למשך הזמן הכולל של הפעלת הרילס מצד כל המשתמשים (כולל זמן שבו הסרטון הופעל מחדש מצד אותו משתמש).
- זמן צפייה ממוצע – מדד המחושב על ידי לקיחת זמן הצפייה הכולל וחלוקתו במספר המשתמשים שצפו.
שיפור והרחבת מתנות ברילס
תכונת ה”מתנות” של אינסטגרם, המאפשרת לשלוח מתנות (וירטואליות) ליוצרי תוכן שאהבנו את התוכן שלהם – מתרחבת כעת למדינות נוספות וביניהן: אוסטרליה, קנדה, צרפת, מקסיקו, ניו זילנד ובריטניה. בנוסף, אינסטגרם מוסיפה תכונה חדשה שתאפשר ליוצרים לזהות את המתנות של האוהדים שלהם. אם יוצרים יקישו על סמל הלב לצד התומכים שלהם, התומכים יקבלו התראה שהמתנה שלהם זוהתה, מה שמחזק את תחושת החיבור בין יוצרי התוכן לצופים שמטא מנסה לטפח.
אינסטגרם מודיעה כי היא חשה מחויבות גבוהה בכל הקשור לבניית מוצרים נוספים שיעזרו ליוצרים לצמוח בפלטפורמה, והעדכונים של היום הם רק חלק מהדרכים שבהן אינסטגרם עושה זאת. תכונות חדשות אלה יאפשרו ליוצרים לבטא את יכולותיהם בצורה חזקה הרבה יותר – ביטוי היצירתיות שלהם, חיזוק החיבור לקהל שלהם וחיזוק המותג בדיגיטל.