בשנים האחרונות גוגל שיחררה מעל ל-375 סרטונים קצרים בערוץ היוטיוב שלה, כאשר רובם הבולט מתייחס לשאלות ישירות ספציפיות שנשאלו ע”י בעלי אתרים שונים.
כאופייני לקו המחשבה האפקטיבי שלה, החליטה גוגל לשנות גישה ולשחרר סרטונים חדשים לגמרי עם שוני מסויים – אורך הסרטון. ההגיון מאחורי ההחלטה של גוגל פשוט: במקום לענות על שאלות קצרות באופן מהיר וישיר, תיצור ענקית-החיפוש מאגר סרטונים המרכז פתרון בעיות נפוצות ומוכרות בעולמם הרחב של מנהלי אתרים, תוך כדי מתן מענה לבעיות קטנות יותר הרלוונטיות לנושא. בגוגל מבטיחים שגם בסרטונים החדשים נוכל להנות ממאט קאטס (עם החולצות הצבעוניות שלו כמובן, למי שדאג).
דוגמא לסרטון חדש של גוגל שמרכז בתוכו את כל מה שצריך לדעת בנושא הפניות 301: