חדשות טובות למפרסמים: מעכשיו, העבודה בכלי הפרסום של מטא, Advantage+ תוכל להיות אפילו יותר יעילה. בהמשך למספר שיפורים שמתבצעים לאחרונה למערכת האדוונטג’ פלוס, ולעדכון הקהלים שהכרזנו עליו בחודש אפריל אשתקד, מטא ממשיכה ללטש את כלי הפרסום שלה ומכריזה על שיפורים חדשים במערכת, אשר חלק ממטרותיה כוללות מקסום ביצועי המודעות באמצעות כלי AI מתקדמים.
מפרסמים? היכונו למספר שדרוגים חדשים שיאפשרו לכם אוטומציות מתקדמות יותר, עם פחות צורך בהתערבות ידנית – מה שצפוי לשפר את התוצאות ולהוזיל עלויות.
תהליך הגדרה פשוט יותר
מטא בוחנת תהליך הגדרה חדש וקל יותר לקמפיינים, שמסיר את הצורך לבחור בין קמפיין ידני לבין קמפיין ASC+ (קמפיין שופינג). כעת, האופטימיזציה של קמפיינים אלה תהיה זמינה לכל אלמנט בקמפיין, מה שיקל על יצירת קמפיינים חכמים וממוקדים.
בנוסף, מטא מציגה אופציה חדשה לתיוג – “Advantage+ On”, שמבהיר מתי מערכת הבינה המלאכותית מופעלת ומספקת אופטימיזציה אוטומטית. התגית תופיע כאשר המשתמש עושה שימוש באפשרויות כמו קהל, מיקום ותקציב, מה שיאפשר למפרסמים להבין בדיוק באיזה שלב המערכת תורמת לשיפור הביצועים.
באותו נושא: פרסום ממומן בפייסבוק: 8 טעויות נפוצות שעלולות לפגוע בקמפיין (ואיך לתקן!)
שינוי שם ושיפור ביצועי קמפיינים להמרות
עדכון נוסף הוא שינוי השם באנגלית של “Advantage+ Shopping Campaigns” ל-“Advantage+ Sales Campaigns”.
במטא הדגישו כי השינוי בוצע במטרה להדגיש שהכלי מיועד לא רק לקמעונאים, אלא למגוון רחב של מפרסמים – שינוי אמנם קוסמטי אך עשוי להעיד על צעד של מטא בדרך להנגשת הכלי לקהלים נוספים. בנוסף, מטא מרחיבה את השימוש בפלטפורמה גם לקמפיינים שמטרתם השגת לידים, מה שמאפשר שימוש באוטומציה מלאה כדי למצוא לקוחות פוטנציאליים באיכות גבוהה יותר.
ניסוי ראשוני שדווח מטעם מטא הצביע על כך שקמפיינים מבוססי לידים עם Advantage+ הפחיתו את עלות הליד ב-10%, מה שהופך את הכלי לאופציה משתלמת במיוחד עבור עסקים שמבצעים קמפיינים לגיוס לקוחות חדשים.
“ציון כדאיות” לדירוג ביצועי הקמפיין שלכם
מטא גם משיקה פיצ’ר חדש בשם “Opportunity Score”, שייתן לכל קמפיין ציון בין 0 ל-100, בהתאם לרמת היעילות של ההגדרות שלו. המדד יספק משוב מיידי על איכות הקמפיין, לצד המלצות לשיפור הביצועים. מפרסמים שיישמו את ההמלצות מהציון החדש צפויים לראות ירידה במדד העלות לתוצאה, ואולי בעתיד נראה את הכלי הזה כנכס משמעותי למנהלי קמפיינים.
מה זה אומר עבור אנשי שיווק?
אחרי הכל ניתן להסיק כי השיפורים החדשים, מצביעים על מגמה ברורה של הסתמכות גוברת על בינה מלאכותית בניהול קמפיינים. בפועל, זה אומר שפחות יהיה צורך בהחלטות ידניות ומיקוד מדויק יותר של קמפיינים בהתאם לנתוני ביצועי העבר. מצד אחד, יש כאן הזדמנות למפרסמים קטנים ליהנות מכלים שבעבר היו זמינים רק למומחים, אך מצד שני, ישנה גם תלות גוברת באלגוריתמים של מטא ופחות הסתמכות על העין האנושית.
יחד עם זאת, המספרים מדברים: Advantage+ הפכה למוצר המודעות הצומח ביותר של מטא, עם גידול של 70% בשימוש בו בשנה האחרונה. האם מדובר במוצר בינוני עם שיווק טוב או במוצר איכותי מאוד ששמו הולך לפניו? כך או כך, המפרסמים יעידו.