אינסטגרם תוסיף אפשרות לשתף את טעמכם המוזיקלי עם העוקבים

עומר לייבנזון
אינסטגרם מציגה פיצ'ר חדש שמאפשר להוסיף את המוזיקה האהובה עליכם לפרופיל, מה שמוסיף מימד אישי יותר ומחזק את הקשר עם העוקבים.
הוספת טעם מוזיקלי בפרופיל אינסטגרם

בהמשך לפיצ’ר המיקום באינסטגרם, שמגלה לכם איפה החברים שלכם נמצאים בזמן אמת, אינסטגרם ממשיכה לחזק את הקשר הבין-אישי בפלטפורמה: אינסטגרם מציגה פיצ’ר חדש ומעניין שמאפשר לכם להוסיף שיר לפרופיל שלכם. במבט ראשון, זה אולי נראה כמו תוספת כיפית בלבד, אבל יש לו גם פוטנציאל משמעותי לחזק את הקשר שלכם עם העוקבים. השילוב של מוזיקה בפרופיל מאפשר לכם לבטא את עצמכם בצורה חדשה וליצור חיבור נוסף ואישי עם מי שמבקר בפרופיל שלכם.

 

פוסט של @‏‎creators‎‏
צפייה ב-Threads

 

מוזיקה כאמצעי לביטוי אישי

האפשרות להוסיף שיר לפרופיל היא לא רק גימיק – מדובר בכלי שמאפשר לכם להראות את האישיות שלכם בצורה אותנטית יותר. מוזיקה היא דרך חזקה להעביר רגשות וליצור קשרים רגשיים, וכשהמבקרים רואים את השיר שבחרתם, זה מוסיף מימד נוסף להיכרות איתכם. זהו כלי נוסף שדרכו תוכלו להציג לעוקבים שלכם צד אחר שלכם, מעבר לתמונות ולסטוריז שאתם מעלים.

בעידן שבו הרשתות החברתיות הן המקום שבו עסקים יוצרים קשר אישי עם הלקוחות שלהם, חשוב להבין שהמעורבות האמיתית מגיעה מחיבור אישי. הפיצ’ר החדש של הוספת שיר לפרופיל יכול להיות חלק מהאסטרטגיה הזו. עסקים ויוצרי תוכן שמצליחים לייצר חיבור אישי עם הקהל שלהם רואים עלייה ברמת המעורבות – וזה בדיוק מה שיכול לקרות כשאתם משתפים יותר מהאישיות שלכם.

השיר שאתם בוחרים הוא עוד דרך לספר את הסיפור שלכם, להכניס את הקהל שלכם לעולם שלכם, ולהראות מי אתם באמת. זה מזכיר את החשיבות של שיתוף רגעים אישיים בסטורי, כמו הצצה לסדר היום שלכם, התחביבים שלכם, או רגעים קטנים שמשקפים את מי שאתם. לא רק פוסטים שיווקיים – הקהל רוצה להכיר את האדם שמאחורי העסק.

לקריאה נוספת: איך להגדיל עוקבים באינסטגרם

יותר מסתם שיווק – ליצור חיבור אמיתי

הפיצ’ר הזה הוא הזדמנות להוסיף עוד נדבך של עניין לפרופיל שלכם ולהפוך אותו לאישי ומזמין יותר. כשאתם משתפים את העוקבים שלכם במוזיקה שאתם אוהבים או ברגעים הקטנים של היום-יום, אתם יוצרים חיבור שהוא הרבה מעבר לשיווק – אתם מראים את עצמכם, ואת זה הקהל שלכם מעריך.

בסופו של דבר, הוספת שיר לפרופיל היא דרך נוספת לחזק את הקשר עם העוקבים שלכם וליצור פרופיל שמרגיש אישי ואמיתי יותר. זה לא הפיצ’ר שיכפיל את המעורבות בן לילה, אבל הוא בהחלט כלי נחמד ואפקטיבי שיכול להוסיף ערך לחוויה של הקהל שלכם. שווה לנסות, לראות איך זה משפיע, ואולי גם לגלות שהחיבור האישי הזה הוא בדיוק מה שהיה חסר בפרופיל שלכם.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Social Media Today

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
37
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
72
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
89
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107088
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101724
מדיה חברתית
דנה רוזן
82930
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.