גוגל מרחיבה את תכונת ביקורת המסעדות

מיטל אור
מעתה יכולים משתמשים להשאיר ביקורות מפורטות יותר על מסעדות בהן ביקרו בביקורות של גוגל. בין היתר יוכלו המשתמשים לציין את טווח המחירים, סוג הארוחות המוגשות ובכך לסייע ללקוחות פוטנציאליים לקבל החלטה האם להגיע למקום או לא.
גוגל מרחיבה את תכונת ביקורת המסעדות

כפי שאפשר לראות מההודעה של גוגל, היא התחילה להרחיב את ביקורת המסעדות בארה”ב והיא מתכננת להרחיב תכונה זו במדינות נוספות בעולם. במסגרת הרחבת הביקורת יוכלו המשתמשים לציין את טווח המחירים, סוג הארוחה שהוגשה, האם המסעדה מבצעת משלוחים, טייק אווט או שהם אכלו במסעדה עצמה.

התכונה החדשה זמינה החל מהיום (רביעי, 21 ליולי) בארה”ב כאשר התכנון הוא להחיל אותה על מדינות נוספות וכן על קטגוריות נוספות. מבחינת גוגל, המטרה היא לספק לגולשים את המידע העדכני והרלוונטי ביותר ולכן התכנון הוא להרחיב את תכונת הביקורת לעוד עסקים ולא להשאיר אותה במסגרת מסעדות בלבד.

כיצד הביקורות משפיעות על החיפוש

ביקורות פרטניות מאפשרות ללקוחות הפוטנציאליים לדעת למה עליהם לצפות. הם יכולים לקרוא על מנות מומלצות במסעדה, על המחירים ולקבל החלטה היכן לאכול ואפילו מה להזמין במסעדה. לצד זאת, בעלי מסעדות יכולים להשתמש במידע שנכתב על ידי משתמשים ובעזרתו לשפר את חוויית הלקוח.

נכון לעכשיו, משתמשים לא יכולים לסנן את החיפוש דרך המידע הנוסף, אך יתכן ובשלב מסוים גוגל תפעיל יכולת סינון מתקדם. כשהדבר יקרה, הגולשים יוכלו לצמצם את התוצאות, לבחור מסעדות בטווח מחירים מוגדר, מסעדות שמספקות ארוחות מסוימות ועוד. בעלי המסעדות יוכלו להשתמש בתכונה זו כדי לזהות את המתחרים שלהם ולהשוות את עצמם לאחרים.

גוגל אמרה כי היא מתכננת להרחיב את תכונת הביקורות המפורטות לקטגוריות נוספות כך שההשפעה שחווה ענף המסעדנות יורגש בסופו של דבר במגזרים עסקיים מקומיים נוספים. אנחנו נצטרך לחכות לכך שהתכונה הנוכחית תגיע גם לישראל ולראות כיצד היא תשפיע על החלטות הצרכנים אצלנו.

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1441
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
965
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
419
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108193
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102587
מדיה חברתית
דנה רוזן
83228
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.