כחלק מהפעילות שלה, Meta מחפשת דרכים חדשות בהן המשתמשים יוכלו לבטא את עצמם דרך ה”תאום הדיגיטלי” שלהם ועתה היא משיקה חנות אופנה חדשה המיועדת לאווטארים. החנות תהיה נגישה בפייסבוק, אינסטגרם ובמסנג’ר.
חנות Meta אווטאר
חנות האופנה החדשה של Meta תציג מגוון של אפשרויות לבוש עבור האווטארים כשבקולקציה אפשר לראות את בתי האופנה Balenciaga, Prada, Thom Browne. ההערכה היא שבהמשך החברה תאפשר ליוצרים דיגיטליים להשיק את פרטי האופנה לאווטאר שלהם ולמכור אותם בחנות. החברה צפויה לספק אפשרויות מוניטיזציה חדשות הן למותגי אופנה והן למפתחים בודדים ואמנים.
Roblox מאפשרים למשתמשים שלהם לשדרג את פרטי הלבוש של הדמויות שלהם או לרכוש אותם תודות להישגים במשחק. ל-Roblox מגוון פרטי אופנה דיגיטליים בלעדיים של החברות המובילות ובהן גם גוצ’י, GAP, טומי הילפיגר ונוספות. הדבר דומה גם במשחק פורטנייט כשהחברה מרוויחה את רוב הכסף ממכירת התאמות שונות לדמויות כשמגוון הווריאציות הולך ועולה.
ההתפתחות של האווטאר של Meta
חברת Meta יוצרת עכשיו את בסיס האווטאר שלה ולאחרונה היא הפכה את תגובות הדמויות לזמינות גם באינסטגרם. החברה השיקה את האווטארים התלת ממדיים ושיפרה אותם לשימוש בפייסבוק ובאינסטגרם בדרכים שונות.
במקביל להתפתחויות שכבר בשימוש, Meta עובדת על אווטארים פוטו-ריאליסטים והיא מפתחת דרכים חדשות ליצירת דמויות אשר יתאימו למרחב ה-VR. המטרה היא להגדיל את המעורבות הדיגיטלית הנעשית באמצעות האווטאר המצויר וליצור לו גרסה מציאותית כמו פגישות מקצועיות בעולם הדיגיטל.
פריטי אופנה כהזדמנות לביטוי עצמי
החנות החדשה של Meta תאפשר למשתמשים להציג את ההעדפות שלהם, את הייחודיות שלהם אך לא רק. הערכה היא שחלק מהמשתמשים ישתמשו בפריטי אופנה אקסקלוסיביים כדי להציג את העושר והמעמד שלהם. זו תהיה עוד דרך לבטא יוקרה.
בעתיד (ויתכן שלא רחוק) צפויים להיות פריטים דיגיטליים נדירים ויקרים וישנן הערכות שמדברות על כך שאלו יהיו הפופולאריים בפלטפורמות השונות של Meta.