ווטסאפ מציגה: צרו תמונות בבינה מלאכותית תוך כדי שיחה

עומר לייבנזון
מטא מציגה בווטסאפ את התכונות: 'Imagine Edit' ו-'Imagine me' שיוסיפו רובד חדש שלא הכרנו של תקשורת בווטסאפ - כחלק מיישום נרחב יותר של ה-AI במגוון אפליקציות במטא.
כלי בינה מלאכותית בווטסאפ
מקור: Whatsapp

אם מישהו עדיין לא שמע או ראה, החליטו ליישם את Meta AI, ארגז כלים מבוסס בינה מלאכותית לאחרונה ב-7 מדינות. זה אומר שממש בקרוב נוכל לראות כל מיני דרכים שבהם מגוון כלי AI משתלבים באפליקציות השונות של מטא. לפני מספר ימים, מטא הכריזה על כך שהבינה המלאכותית תיכנס גם לשיחות שאנחנו מנהלים בווטסאפ עם כלי שנקרא Imagine. בחשבון ה-Threads שלהם, עשו שימוש בפועל Imagine (לדמיין) כדי להמחיש את אופן הפעולה שלו. המשתמש אומר איזו תמונה הוא ירצה לשלוח, כלומר מה הוא מדמיין בראש וה-AI יודע לתרגם זאת לתמונה. ניתן לעשות בכלי שני שימושים: כדי לשלוח תמונות בווטסאפ המבוססות על הוראות בכתב בלבד, או על תמונה של אדם. בואו ונראה כיצד זה פועל.

הרחבה גלובלית של תכונות

השלב הזה הוא למעשה ציון ההתרחבות של הכלי “Meta AI Assistant” (או “העוזר האישי“) ל-22 מדינות ברחבי העולם. נוספו מספר שפות כדי להתאים את הכלי למדינות נוספות, ובקרוב נצפה שיגיע גם לישראל. שפות אלו כוללות: צרפתית, גרמנית והינדית.

עריכה באמצעות Imagine

הצגת הפיצ’ר Imagine Edit מסמן יכולת משמעותית שלא הייתה בעבר. זה אומר, שמשתמשים יוכלו ממש בקרוב לערוך תמונות בווטסאפ מבלי להיעזר בתמונה חיצונית – חשבו רק על השימוש שאנו עושים היום בעריכה כדי ליצור סטיקרים למשל, והבינו שאין סוף לשימושים של הכלי הזה ביצירת מעורבות דרך הווטסאפ. איך משתמשים בפיצ’ר? פשוט: מקלידים @Meta AI כדי לקרוא לעוזר האישי ומקלידים “Imagine….” ולאחריו את התמונה שרוצים שייצור עבורנו.

Imagine Edit
מקור: Meta

הפיצ’ר “דמיין אותי עם…”

מטא כעת תאפשר למשתמשים לשלוח תמונות של עצמם באמצעות התכונה “Imagine me with….”. כל משתמש יכול לשלוח תמונה של עצמו ולראות איך הוא נראה על רקע אחר או בתוך סיטואציה אחרת. זו עדיין תכונת בטא, אך היא חזקה מאוד בהיבט שיפור האינטראקטיביות שהיא מציעה בווטסאפ.

imagine me with
מקור: Whatsapp

במבט אל העתיד

שילוב AI בתוך ווטסאפ משמעותו שינוי משמעותי בכל הקשור לתקשורת השיווקית של העסק בווטסאפ, במיוחד עבור עסקים שעושים שימוש בקבוצות ווטסאפ פעילות. היכולת ליצור ולשנות באופן מיידי ומבלי להשקיע כמעט מחשבה, תמונות המותאמות לדיונים או מצגות, חוסכת זמן ועוזרת לשפר את האינטרקציה בקרב חברי הקבוצה. עם זאת, הגברת המעורבות היא רק דבר אחד, וחשוב לראות את התמונה הגדולה יותר.

העדכון בווטסאפ הוא רק הצעד היישומי של שילוב ה-AI באפליקציות. רק לאחרונה, מטא הציגה את מודל הבינה המלאכותית המתקדם ביותר שלה בקוד פתוח – Llama 405B, שלו יש לדבריהם את יכולות החשיבה הטובות ביותר שהיו עד כה. המודל החדש, נועד לתת מענה לשאלות מורכבות יותר, במיוחד במתמטיקה ובקוד. אמנם המודל עדיין לא זמין בארץ, אך כבר עם עליית המודל אנו רואים עלייה ביישום שלו בכל האפליקציות של מטא. אפשר להניח שבעתיד המגמה הזו רק תמשיך, וכל האפליקציות של מטא יקבלו מעטה של בינה מלאכותית, לצד התקשורת הטבעית של המשתמשים ברשתות החברתיות.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של ווטסאפ

תגיות רלוונטיות: בינה מלאכותיתווטסאפ
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
43
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
93
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107105
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101742
מדיה חברתית
דנה רוזן
82933
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.