ככל שתחום הדיגיטל מתפשט ומתפתח בישראל, כך אנו צפויים לראות יותר ויותר אירועים שעוסקים בו על כל היבטיו השונים. אחד מאירועים אלה שלא כדאי לכם לפספס הוא ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת הנערכת ביוזמתו של עיתון גלובס.
כיום, התקשורת הדיגיטלית משתלטת על כל היבטי חיינו. מי שנולד בשנות ה-2000 לא מכיר מציאות אחרת ואלה מאיתנו שהתבגרו לתוך עידן האינטרנט מתקשים לזכור כיצד תפקדו בלעדיו. התפתחותם של הרשתות החברתיות, מסחר אונליין, עולם האפליקציות, הסמארטפונים והמכשירים החכמים, ומעבר התקשורת מן הדפוס אל הרשת – כל אלה תרמו בהדרגה לכך שכל אחד מאיתנו יכול להפוך לשדרן חדשות ולייצר תוכן שיגיע למיליוני אנשים ברחבי העולם תוך זמן קצר.
בוועידה יידונו השאלות הבאות:
- כיצד ייראה הנוף הדיגיטלי עוד עשר שנים?
- מהן התחזיות בתחום המדיה, התקשורת והטלקום?
- מהן אסטרטגיות התוכן שיש לנקוט כדי להתחבר לדור העומד בחזית העולם הדיגיטלי – דור ה-y?
- בפני אלו אתגרים ניצבים המשווקים והמפרסמים של היום?
- כיצד ישתנו הרגלי הצריכה שלנו ומהו עתידו של מסחר אונליין?
דוברים ומומחים מישראל והעולם בתחומים של מיתוג, שיווק, פרסום, חדשנות ודיגיטל ינסו לענות על שאלות אלה. בנוסף, יוצגו בוועידה החידושים האחרונים בתחום.
איפה ומתי?
- תאריך: 13/7, 2016
- שעה: 09:00-17:00
- מיקום: מלון דייויד אינטרקונטיננטל, תל אביב
- מחיר: המחיר המלא הוא 370 ש”ח. לנרשמים באתר תינתן הנחה של 10% (333 ש”ח). מנויי גלובס ייהנו מהנחה של 30% (259 ש”ח).
למה (ולמי) כדאי להגיע?
כל מי שעוסק בתקשורת, שיווק ופרסום היום, עושה זאת גם בזירה הדיגיטלית. חברות רבות מבססות את פעילותן בעיקר ברשת, וחלק אף פועלות בה באופן בלעדי. זה לא שהעתיד נמצא בדיגיטל – אנחנו כבר בדיגיטל היום, ולכן, לדעת לאן התחום צועד ומהם האתגרים וההזדמנויות שהוא מזמן אלה הם דברים חיוניים לכל מי שבתחום.
מרצים בכנס
המרצים בכנס הם דמויות בולטות בחברות מפתח בזירת הדיגיטל מישראל ומהעולם, להלן רשימה חלקית:
דבי וינשטיין, גוגל
דבי וינשטיין היא ראש תחום מיתוג וחדשנות בגוגל (לשעבר סגנית נשיא מדיה גלובלית בחברת יונילוור). במסגרת תפקידה היא אחראית על כך שלמשרדי פרסום ומותגים באירופה, אפריקה והמזה”ת יהיו את הפתרונות החדשניים ביותר למיקסום ההצלחה שלהם. במסגרת עבודה קיבלה פרסים רבים, ביניהם פרס “אריה הזהב” בפסטיבל קאן.
יינג וונג, PWC ישראל
מנהלת פיתוח עסקי וראש הקבוצה לעסקים בסין ב-PWC ישראל. ליינג ניסיון רב שנים בעבודה עם חברות ישראליות וסיניות והיא מתמחה בייעוץ לחברות ישראליות המעוניינות להיכנס לשוק הסיני. ברבות השנים היא פיתחה עבור התעשייה הישראלית כלים ואסטרטגיות להשתלבות מוצלחת בקהילת העסקים הסינית.
דיוויד שינג, AOL
דייויד שינג משמש בתור “הנביא הדיגיטלי” של חברת AOL וחוקר את המגמות והחידושים בתחום האינטרנט. בעבר שימש כיועץ להקמת סטארט-אפים בתחום המולטימדיה בארה”ב ובאוסטרליה, והוא מחזיק בכמה פטנטים בתחום הטכנולוגיה של האינטרנט.
סטפן פיו, Analysys Mason
סטיבן פיו הוא שותף ויועץ מחקר ב-Analysys Mason, חברת מחקר וייעוץ בינלאומית. הוא מומחה בפיתוח אסטרטגיות וניהול פרוייקטים בתחומים כגון רגולציה, הערכות אסטרטגיות ותכנון עסקי, תמחור ועוד.
דוגמאות להרצאות שתשמעו בכנס
- מציאות מושכת: טכנולוגיה בשירות השיווק.
- E החלומות חזון ואסטרטגיה: הגשמת הקניות ברשת.
- הנוף הדיגיטלי העתידי: הצגת מגמות חדשות בעתיד האינטרנט.
- הבריף החדש: כך ייראו המשימות החדשות של עולם הפרסום.
פרטים נוספים תוכלו לראות בתוכנית הוועידה המלאה (קובץ PDF).
מכיוון שהכנס בעוד 3 ימים, אנחנו ממליצים למהר ולהזמין כרטיסים כבר עכשיו, נתראה שם!