הניוזלטרים בלינקדאין הם אחד הפיצ’רים שנראה שהמשתמשים הכי מתחברים אליו. הם מאפשרים להתעמק בתכנים מעניינים ולימודיים, ובין היתר גם מסייעים למועמדים ללמוד ולחקור עוד על התחום שלהם. לכן, לינקדאין מקפידה לטפח את הפיצ’ר הזה ללא הפסקה – בין העדכונים האחרונים של לינקדאין, היה את עדכון ניטור ומדידה של ביצועים בניוזלטרים (ליוצרי התוכן) ולפני כשנה את עדכון ההתאמה האישית של ניוזלטרים לפי משתמש. העדכון הנכחי, נוגע למפרסמים והוא מאפשר לקבל יותר חשיפה לתכנים המעמיקים באמצעות פרסום ממומן.
איך תוכלו לקדם את המאמר שלכם?
אפשר לראות בתמונה, שכאשר דף של חברה מסוימת משתף מאמר מקצועי בלינקדאין, למנהלי העמודים מוצגת תכונה חדשה – קידום המאמר. התכונה הזו מאפשרת להם לקדם את המאמר, בצירוף לכפתור קריאה לפעולה (CTA) כמו Unlock Article. דוגמה לכפתור כזה היא “ביטול נעילה של מאמר”, שמנחה את הקוראים להירשם על מנת לגשת לתוכן המלא של המאמר.
האופציה הזו מאפשרת ליצור חיבור עם קוראי הניוזלטר בקלות יחסית, ולבנות קהילה רלוונטית שעוקבת באדיקות אחר התוכן המעניין שיוצרי התוכן מפרסמים. זו אופציה מדהימה, שיכולה לשנות כללי המשחק עבור כל מי שמחפש לבנות קשר עם עובדים פוטנציאליים, קולגות או לקוחות פוטנציאליים. וזה הופך להיות אפילו משמעותי יותר עם כפתור ההרשמה, עליו נרחיב בפסקה הבאה.
הרשמה לניוזלטר בלינקדאין
מה קורה לאחר שלוחצים על אופציית הנעה לפעולה כמו Unlock Article? כאן, המשתמש נדרש להשאיר פרטים כדי לקבל את הניוזלטר. התכונה הזו, כך מקווים, תהווה בעבור יוצרי התוכן דרך מדויקת יותר להערכת תגובות ושיפור האפקטיביות של התוכן שמתפרסם בלינקדאין. הפלטפורמה נמצאת בתהליך של פיתוח האפשרות הזו, ומתכננת להפוך אותה לזמינה לכל המשתמשים בקרוב. בנוסף, לינקדאין מתכוונת לשלב סוגים נוספים של הנעה לפעולה, מה שצפוי להגדיל את כמות המעורבות ולייצר כלי פרסומי חדש. כלי שגדולתו לא נמצאת בפילוח נכון של קהל היעד, אלא בחימום קהל היעד – מה שבטווח הארוך מייצר לכל בעלים של ארגון/עסק את אחד המשאבים היקרים ביותר בעולם העסקים: לידים חמים ורלוונטיים.
לקריאת ההצהרה המקורית על הפיצ’ר ממנהל פתרונות לקוח בכיר בלינקדאין