לינקדאין מסירה תכונות משמעותיות מהפרופיל של יוצרי התוכן

עומר לייבנזון
תכונות שהכרנו וחלקינו אהבנו בלינקדאין עומדות להיות מוסרות: תמונות 'קרוסלה', שאלות בתמונת הפרופיל וקישורים יוצאים מתמונות בפרופיל האישי. למה זה קרה, ואיך זה עשוי להשפיע על יוצרי התוכן בפלטפורמה?
סרטונים עם שאלות אישיות
מקור: Linkedin

לינקדאין, שנחשבת על ידי רבים לזירת הנטוורקינג הגדולה בעולם, ביטלה כמה תכונות משמעותיות שהשיקה לפני זמן מה עבור יוצרי התוכן. תכונות אלו כוללות: פוסטים תמונות מסוג ‘קרוסלה’, תמונת פרופיל בצורת סרטון וקישורים בתמונות.

באותו נושא: לינקדאין חושפת את השינויים הצפויים ב-2023

מלינקדאין נמסר:

″הודות למשוב של יוצרי התוכן, למדנו שחלק מכלי היצירה שלנו אינם מקלים על היכולת לשתף את כל החוויות המדהימות שלכם ולמתג את עצמכם בקרב הקהילה שלכם. זה כולל קרוסלות, סרטון פרופיל והיכולת להטמיע קישורים ניתנים ללחיצה בתוך התמונה או הסרטון של הפוסטים שלכם. בהתאם לכך, החל מה-26 ביוני, נסיר את הכלים האלה, למרות שהפוסטים הנוכחיים שלכם עדיין יהיו ניתנים לצפייה.”

התנגדויות לשינוי

נראה כי מצד משתמשים רבים, פוסטים מסוג ‘קרוסלה’ הם השינוי המהותי ביותר, שכן פוסטים אלה מייצרים רמה טובה של מעורבות עם המשתמשים. קשה להשיג זאת באמצעות צורות תוכן אחרות, כמו סרטונים – שדורשים עבודה ממושכת ביצירתם. פוסטים מסוג זה, אפשרו גם צירוף של PDF אשר מומר לפורמט תמונה. כך, ניתן לקבל ערך רב בפוסט בצורה יותר קלה לעין. זאת, כפי שניתן לראות בדוגמה הבאה של משפיען הרשת העסקי Gary Vaynerchuk:

נראה שהפורמט הזה מאוד דומה למה שקורה באינסטגרם אך בלינקדאין – זו צורת תקשורת קצת פחות אפקטיבית.

שינויים נוספים

ב-2021, לינקדאין הוסיפה אופציה להוסיף סרטונים עם שאלות אישיותיות על האדם, כדי לסייע למשתמשים להכיר יותר טוב את החיבורים שלהם בפלטפורמה. עם זאת, לא נראה שהשינוי הזה היה מוצלח במיוחד אי פעם.

כך זה נראה בפועל:

שאלות הכרות עם פרופיל בלינקדאין

שינוי נוסף הוא תמונות שניתן להוסיף קישורים על גביהן. מטרתו הייתה לאפשר פרסום יותר קל בלינקדאין, ללא צורך בהשקעת כסף בפרסום ממומן – אך גם הוא הוסר.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג SocialMediaToday

תגיות רלוונטיות: לינקדאיןרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
878
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
681
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
349
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107895
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102346
מדיה חברתית
דנה רוזן
83164
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.