בשורה נהדרת למנהלי עמודים עסקיים בישראל!
כשנתיים וחצי חלפו מאז שלינקדאין איפשרה (דצמבר 2020) למנהלי עמודים עסקיים להקים דפי מוצרים, מתוך העמודים עצמם, וגם זאת אך ורק לחברות תוכנה שפונות ל-B2B, כעת הורחבה האפשרות לתחומים נוספים, גם בישראל!
כעת מאפשרת לינקדאין גם לחברות המספקות מוצרי חומרה, שירותים פיננסיים, ביטוח, חינוך, תרופות ובריאות להקים דפי מוצר.
מהם דפי מוצר בלינקדאין ומהי מטרתם?
בואו נבין מהם בכלל דפי מוצר Product Pages בלינקדאין, מהי מטרתם, מה ההבדלים בינם ובין עמודים עסקיים, ונסיים במדריך לבניית דפי מוצר.
מטרתם של דפי המוצר היא להרחיב את המידע המוצג לגולשים בעמודים עסקיים בלבד. המידע יונגש באמצעות טקסטים, תמונות, וידאו, ועוד, והאופציה ניתנת בהיקף של עד 35 דפי מוצר לכל עמוד עסקי.
דפים אלו מאפשרים לחברות לייצר מודעות (Awarness) למוצרים, לא רק באמצעות הצגת טקסטים ותמונות אלה גם בעזרת הנגשת שטח ייעודי שמציג המלצות וסקירות של חברי קהילת הלינקדאין סביב אותם מוצרים ומותגים.
אני רואה חשיבות גדולה דווקא ביתרון זה משום שניתן לראות מי אותו חבר לינקדאין שנתן את ההמלצה, להכנס לעמוד האישי שלו ובכך המהימנות בעיני הצופה עשויה להתחזק כשברור מי נותן ההמלצה.
לשונית דפי המוצר Product, זמינה אך ורק לחברות הנ”ל, בסרגל הראשי בעמוד העסקי, לצד לשוניות ה-Home, About.
כל דף מוצר בלינקדאין מכיל:
- פסקת About.
- Product Media – תמונות וסרטונים.
- Recommendation – המלצות שעוקבים יכולים להוסיף.
- Featured customers of צירוף לינקים לדפים קשורים.
- לינק לעמוד ספציפי באתר.
- Call to action – “קראו עוד”/ לינק לאתר/ הורדת PDF.
יתרון נוסף של הפיצ’ר הוא בהצגת הלוגואים של לקוחות החברה (המובילים כמובן לעמודים העסקיים שלהם), מה שעשוי להגביר גם הוא את הקרידביליות של המותג ומוצריו.
לקריאה נוספת: לינקדאין לעסקים: כך תעשו אופטימיזציה לפרופיל ותרוויחו יותר לידים
במה דפי מוצר שונים מדפים רגילים?
על ההבדלים בין הפיצ’רים השונים של לינקדאין:
עמוד רגיל | עמוד Showcase | עמוד מוצר | |
מטרה | לבסס נוכחות מותג עם הקהילה המקצועית בלינקדאין | הצגת מותגים / מחלקות של העסק תחת חברת ״הורה״ אחת | בניית קהילה סמכותית של מומחים סביב מוצר מסוים |
טוב בשביל | שיווק במשפך העליון: בניית מודעות למותג, הדגשת כישרון ותרבות. מהווה ״חלון ראווה״ למנהיגות מחשבתית | שיווק באמצע המשפך: עוד למידה ללקוחות פוטנציאליים ע״י הצגת פורטפוליו של פתרונות ויכולות | שיווק במשפך התחתון: לחבר לקוחות פוטנציאליים למומחים, לייצר לידים, ולטפח את קול הלקוח |
דוגמאות | העמוד הרשמי של לינקדאין |
מתוך שאלות נפוצות על עמוד מוצר בלינקדאין (PDF)
שלבים להקמת דפי מוצר בלינקדאין
האפשרות כבר זמינה בישראל אבל עדיין לא לכולם, ככה תעשו זאת:
- בעמוד העסקי, הכנסו ללשונית Products.
- הקישו על +Add Product.
- הקישו על העפרון שלצד לוגו העמוד העסקי.
- הגדירו את קטגוריית המוצר מתוך רשימה המוצעת על ידי לינקדאין (הרשימה המלאה).
- הקישו על העפרון About the product והוסיפו לינק לעמוד המוצר אצלכם באתר או לעמוד נחיתה רלוונטי.
- הקישו על העפרוןThis product is intended for ובחרו עבור מי מיועד המוצר שלכם: לכולם, חוץ מפונקציות הקשורות במשרות, או שהוא מיועד רק לפונקציות הקשורות למשרות.
- הקישו על העפרון Product video & screenshots – הוסיפו מדיה: וידאו וצילומי מסך.
- הקישו על העפרון Featured customers of “company name” והוסיפו קישורים לעמודים העסקיים בלינקדאין של הלקוחות שלכם.
- הקישו על העפרון Community hashtags – הוסיפו האשטגים רלוונטיים (מונגש חלקית עדיין).
- הגדירו את השפה הנוספת איתה תרצו להגדיר את שם המוצר והתיאור שלו.
זהו, עמוד המוצר שלכם מוכן ומזומן. כאן אני ממליצה להיות עירניים לתוכן ההמלצות שתתווספנה מצד הגולשים וכמובן תוכלו לבקש מיוזמתכם מלקוחותיכם להוסיף המלצות ולחזק את המהימנות של המוצר.
לקריאה נוספת: איך לגרום לעובדים שלכם להתחבר לעמוד החברה בלינקדאין?